Zara Beauty خط لوازم آرایشی دائمی را با 130 سایه و بسته بندی قابل شارژ راه اندازی می کند

آرایشگر Diane Kendal تجربه خود را به مارک fashion fast داد تا طیف وسیعی را که از 12 ماه مه در دسترس خواهد بود توسعه دهد

خانه مد سریع اسپانیا Zara از جزئیات اولین آرایش جهانی خود رونمایی کرده است.

“هیچ زیبایی وجود ندارد ، فقط زیبایی ها” عنوان جدید مجموعه جدید Zara Beauty است که شامل محصولاتی برای چشم ها ، لب ها ، صورت ، ناخن ها و لوازم جانبی است که توسط آرایشگر و Diane Kendal مشاور زیبایی Marc Jacobs تهیه شده است.

چشم انداز او برای نام تجاری 130 سایه است که در مجموعه ای از مخلوط مات ، ساتن و مروارید ساخته شده است ، متناسب با هر محدوده سایه طراحی شده و در ظروف قابل تعویض قرار دارد.

در همین حال ، طراحی کانتینرها دارای اشکال مورب است که از آرم Z Zara الهام گرفته شده است.

برای ادغام خط به طور کامل در پیشنهاد زارا ، محدوده زیبایی جدید به زنان ، مردان و کودکان زارا به عنوان یک بخش دائمی در فروشگاه ملحق می شود.

اولین مورد فروش آجر و ملات آن شامل 22 مقصد جهانی است ، از جمله فروشگاه Zara’s London Bond Street ، انگلستان ، و همچنین چهار مقصد در بومی این شرکت اسپانیا.

سایر مکان های فروشگاه در سراسر اروپا ، ایالات متحده ، کانادا ، کشورهای آسیا و استرالیا نیز خط زیبایی کسب و کار را ادغام می کنند.

این مناطق یک پلان با کفپوش ، دیوارها و سقف ها با رنگ تطبیق داده می شوند ، در مقایسه با سینی های نمایش فولادی محصولات.

با این وجود مشتاقان مشتاق ، از 12 مه می توانند از طریق کانال تجارت الکترونیکی zara.com ، Zara Beauty را خریداری کنند.

این اولین باری نیست که Zara تلاش می کند با یک خط زیبایی اختصاصی رقبای خود را به چالش بکشد.

در دسامبر 2018 ، زارا برای اولین بار یک خط لوازم آرایشی رنگی ارائه داد ، که به طور اختصاصی از طریق وب سایت این مارک به عنوان بخشی از تبلیغات کمپین زن Zara AW18 آن ارائه می شود.

پت مک گرات ، که نام تجاری مشهور خود را درست قبل از انتقال زارا به عرصه لوازم آرایشی و بهداشتی راه اندازی کرد ، مسئول گردهمایی زیبایی صحنه ها بود که در نتیجه زارا از سایه های آن الهام گرفت.

اعلام خط تولید لوازم آرایشی رنگی زارا در زمانی انجام می شود که بازرگانی برای آن انجام شده است.

در دسامبر سال گذشته ، گروه متعلق به Inditex بزرگترین فروشگاه مفهومی انگلستان خود را در مرکز خرید Bluewater انگلیس ، نزدیک لندن ، بازگشایی کرد.

اما این فضا چیزی فراتر از یک مقصد خرید برای این برند جهانی عمل خواهد کرد.

فروشگاه 37،000 متر مربع به عنوان الگویی برای استراتژی یکپارچه سازی دیجیتال و درون فروشگاهی زارا عمل خواهد کرد زیرا این تجارت فعالیت های همه کانال خود را ادغام می کند.

این فضا با پرداخت های سلف سرویس و هزینه های اختصاصی بازپرداخت ارائه شده است تا تجربه خرید یکپارچه در فروشگاه را ارائه دهد.

طراحی آن همچنین با پرچمدار جهانی زارا در بارسلون ، اسپانیا و دبی ، امارات متحده عربی متحد شده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>