Vilhelm Parfumerie با بوتیک ابتدایی وارد آجر و ملات می شود

خانه خوشبو کننده نیویورک تصمیم گرفته است تا فروشگاه جدید خود را فراتر بگذارد

فروشگاه عطر و طعم Niche Vilhelm Parfumerie اولین فروشگاه خود را در پاریس افتتاح کرد.

مارک عطر مستقر در نیویورک قبلاً فقط از طریق بستر تجارت الکترونیکی و خرده فروشان لوکس در دسترس بود.

بوتیک فرانسوی در “مثلث طلایی” پاریس با الهام از “فضای یک فروشگاه جواهرات معاصر” گسترش می یابد و شامل “منطقه VIP” با نوار کوکتل می شود.

انتظار می رود فروشگاه دوم در مسکو ، روسیه نیز افتتاح شود.

یان ویلهلم اهلگرن ، بنیانگذار ، گفت: “این اولین بار است که می توانیم کاملاً در جهان بی انتها ویلهلم پارفومری غوطه ور شویم. این ادای احترامی است به آرت دکو ، اما با یک پیچ و تاب معاصر.”

این فروشگاه شامل پانل های دیواری پیچیده شده با چرم زرد وگان – رنگ امضای Vilhelm Parfumerie – و کابینت های نمایشی الهام گرفته از دهه 1920 است.

همچنین لوستر برای Vilhelm Parfumerie ایجاد شده است. وزن تقریبی یک تن ، صفحه نمایش نور از 756 بطری عطر نجات یافته ساخته شده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>