Unilever برای انتخاب Paulas Choice از TA Associated

مجمع جهانی انگلیس و هلند ، مارک لوکس مراقبت از پوست با تمرکز بر علم را که توسط پائولا بگون تاسیس شده بود ، با مبلغی نامشخص خریداری کرده است.

Unilever نام تجاری مراقبت از پوست “بدون اصطلاحات خاص” Paula’s Choice را با مبلغی نامشخص از شرکت سهام خصوصی TA Associates خریداری کرده است.

مارک D2C که در سال 1995 توسط روزنامه نگار پائولا بگون تاسیس شد ، بر روی علوم آرایشی و بهداشتی قابل دسترسی از طریق “دیکشنری مواد تشکیل دهنده” خود تمرکز دارد که تحقیقات در مورد تقریباً 4000 ماده را خراب می کند.

این گزارش در سال 2016 به گزارش TA Associated ، که نمونه کارها آن شامل مارک های زیبایی MAV نیز می باشد ، فروخته شد و گزارشی از کشف فرصت های فروش در آوریل پس از یک سال ضعف در فروش ارائه شد.

Paula’s Choice به مجموعه محصولات مراقبت از پوست و لوکس یونیلور که شامل Murad ، Dermalogica ، REN و Kate Somerville است ، می پیوندد.

واسیلیکی پترو ، Unilever EVP و مدیر عامل Prestige ، به لطف بازاریابی متمرکز بر علم و اخلاق شفاف ، انتخاب پائولا را “پیشگام واقعی” توصیف کرد.

وی افزود: “ما صبر نمی كنیم كه مارك و محصولات شاخص آن را به مخاطبان حتی بیشتر معرفی كنیم.”

بگون ، که با نام مستعار “Cosmetics Cop” نیز شناخته می شود ، افزود: “من بسیار هیجان زده هستم که Unilever و Paula’s Choice در حال پیوستن به یکدیگر هستند ، و من می خواهم از Vasiliki و تیم Unilever برای اعتقاد به ما ، مأموریت و ارزشهای ما تشکر کنم.

“با Unilever می توانیم به کار و بینش خود بپردازیم که شامل 26 سال تولید محصولات درخشان است و با ایجاد اعتماد به نفس به مردم ، اعتماد به نفس ناشی از دانستن اینکه آنها از پوست خود بهترین مراقبت را دارند ، حاصل می شود.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>