TikTok به دلیل اینکه خرید 500٪ افزایش یافته است ، از مشتریان دادرسی می کند

پلت فرم رسانه ای در پاشنه رقبا فیس بوک و اینستاگرام به عنوان مقصد اصلی تجارت اجتماعی ضربه می زند

در حالی که همه گیرها خرید آجر و ملات را قطع کرده اند و سفارشات در خانه برقرار بوده است ، اما پلتفرم اجتماعی TikTok به عنوان یک برنده شناخته شده است و از رشد نمایی به عنوان یک مقصد خرید اجتماعی در 12 ماه گذشته خبر می دهد.

طبق گزارش Bazaarvoice ، این پلتفرم متعلق به چین با 553٪ افزایش فروش از طریق سایت ، در حال جلب نظر رقبای خود ، فیس بوک و شبکه های اجتماعی عزیز اینستاگرام است.

TikTok با گزارش تقریباً سه برابر رشد خرید در اینستاگرام (189٪) و فیس بوک (160٪) ، حضور خود را به عنوان یک رقیب خرید ، که عمدتا توسط محتوای ویدئویی کوتاه شکل گرفته است ، تأکید می کند.

تحقیقات Bazaarvoice همچنین نشان داد که تنظیمات خرید مصرف کنندگان به طور قابل توجهی تحت تأثیر شبکه های اجتماعی طی یک سال گذشته قرار گرفته است ، زیرا سایت های اجتماعی به گزینه اصلی برای کشف محصول تبدیل می شوند ، در حالی که تقریباً 80٪ اظهار داشتند که تمایل بیشتری به خرید از طریق شبکه های اجتماعی دارند.

اد هیل ، معاون ارشد EMEA در Bazaarvoice گفت: “تأثیر همه گیری در تجارت اجتماعی قابل توجه است.”

“در طول سال گذشته ، تجارت به یکی از ویژگی های اساسی سیستم عامل های اجتماعی تبدیل شده است ، زیرا مصرف کنندگان زمان بیشتری را صرف برنامه های اجتماعی می کنند.

“مارک هایی که به این فرصت پی برده اند موفق شده اند ، همانطور که مصرف کنندگان در حال حاضر بیشتر شاهد تبلیغات تجاری ، محتوای تولید شده توسط کاربر و پیام های تأثیرگذار هستند.”

و مارک های زیبایی از موفق ترین مارک های بازاریابی از طریق TikTok بوده اند.

elf Cosmetics و Fenty Beauty از جمله مدلهای اصلی هستند که به طور کامل از TikTok به عنوان ابزاری مهم برای جذب خریداران جوان استقبال کرده اند.

مارک ارزان قیمت آرایش ، الف ، تقریباً در هنر ایجاد هیاهو و هیاهو در اطراف محصولات خود از طریق سایت ها تسلط دارد ، و کمپین های TikTok اغلب از یک میلیارد بازدید عبور می کنند.

در همین حال ، در سال 2020 ، Fenty ریحانا اولین کسی بود که یک خانه اختصاصی ‘TikTok’ را برای تولید محتوا تشکیل داد.

هیل افزود: “كشف محصول و مارك در رسانه های اجتماعی در حال رشد است و گرچه این فرصت های جدیدی را برای دسترسی به مصرف کنندگان در اختیار خرده فروشان قرار می دهد ، همچنین ایجاد و حفظ وفاداری مشتری برای مارك ها را چالش برانگیزتر می كند.”

“با تشویق مصرف کنندگان برای خرید محصولاتشان در شبکه های اجتماعی ، خرده فروشان می توانند آنها را از نقطه نظر الهام و کشف محصول ، بدون نیاز به ترک برنامه ، خریداری کنند.

“تجارت اجتماعی صرفاً به این معنی نیست که پست ها قابل خرید باشد ، خرده فروشان باید مشتریان را از خرید آنلاین تا خرید آنلاین با یک سفر جذاب و الهام بخش در نظر بگیرند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>