Symrise مرکز نوآوری در دبی را برای شکل دادن به آینده طعم غذا در خاورمیانه افتتاح می کند

Symrise AG آزمایشگاه های پیشرفته ، کاربردی و حسی خود را در دبی افتتاح کرده است. این شرکت حدود 1 میلیون یورو برای تسهیلات رمزگشایی ، طراحی و ارائه راه حل های طعم برنده برای مارک های برجسته مواد غذایی و نوشیدنی که مشتریان دوست دارند ، سرمایه گذاری کرده است.

خواسته های شرکای خود را جبران کرده و برای تأمین تیم در حال رشد خود ، این شرکت اخیراً به ساختمان برج نماد طلا در مرکز چند کالای دبی (DMCC) ، مرکز اختصاصی دبی برای تجارت جهانی ، تجارت و صنایع تخصصی در JLT نقل مکان کرده است.

Symrise AG برای چندین دهه در خاورمیانه فعالیت کرده است که منجر به اولین افتتاح اولین دفاتر زیر منطقه خود در دبی در سال 2005 شد.

از آن زمان ، این شرکت سالانه با شرکای خود در سراسر منطقه خاورمیانه رشد دو رقمی داشته است.

مرکز جدید منطقه ای جدید در 10،500 فوت مربع گسترش یافته و کل سطح پنت هاوس پایین / طبقه 36 برج طلا را اشغال کرده است. فضای کاری معاصر مطابق با چهار ستون پایداری شرکت طراحی شده است. رد پا ، نوآوری ، منابع و مراقبت.

این شرکت برای دستیابی به وضعیت خنثی کربن در تلاش است تا هدف جهانی Symrise AG را کاهش دهد تا انتشار گازهای گلخانه ای خود را تا سال 2025 کاهش دهد و از سال 2030 به بعد به عملیات مثبت آب و هوایی برسد.

این امکانات به گونه ای طراحی شده اند که مشتری را به سفر می برند و از توسعه مفاهیم پیروزمندانه و راه حل های طعم برای دسته های با رشد بالا ، نوشیدنی ها ، آشپزی ، لبنیات ، تنقلات و شیرینی سازی پشتیبانی می کنند.

این محوطه به شرکت امکان پشتیبانی از شیوه های متنوع کار را می دهد و به مناطق مختلف کاری و جلساتی تقسیم می شود تا تیم های متقابل کاربردی Symrise در خاورمیانه در یک محیط کاری روشن ، مدرن و پویا با یکدیگر تعامل و همکاری کنند.

آزمایشگاه های ویژه کاربردی و حسی به تیم ها کمک می کنند – از بازاریابی ، بینش حسی و مصرف کننده گرفته تا نظارتی ، فنی و تجاری برای دستیابی به موفقیت در زمینه ارزیابی طعم و مواد غذایی.

غرفه های حسی ، که طراحان طعم طعم را در برنامه می چشند ، ارزیابی می کنند و توصیف می کنند ، از تجهیزات و برنامه های پیشرفته ای برخوردار هستند که به طراحی راه حل های مطابق با انتظارات مشتری کمک می کنند.

دیرک بنویتس ، رئیس جمهور فلاور اروپا ، آفریقا و خاورمیانه ، در مورد این اقدام اظهار داشت: “ما برای شروع مرحله بعدی رشد تجارت خود از طریق مرکز جدید منطقه ای خود بسیار هیجان زده هستیم.

“این به ما کمک خواهد کرد تا جایگاه محکم خود را در منطقه خاورمیانه و آفریقا تثبیت کنیم. سرمایه گذاری ما در مرکز جدید ، منابع انسانی ما و ایجاد ، توسعه و کاربردهای فوق مدرن به ما امکان شناسایی و رمزگشایی صنعت تغییر دهنده بازی را می دهد. روندها و ارائه نوآوری به مشتریان ما در بخش های استراتژیک و آینده بخش های غذایی: نوشیدنی های کاربردی و پروتئین های گیاهی. “

Sofiane Berrahmoune ، مدیر منطقه زیر خاورمیانه و آفریقا ، و مدیرعامل Symrise خاورمیانه ، در مورد طراحی طبقه مشتری محور گفت: “Symrise در تأمین نیازهای مشتریان خود پیشرو است و با این گسترش استراتژیک ما سرعت حتی بیشتر به بازار می رساند.

“مشتریان ، شرکا و بازدید کنندگان ما از زیرساخت های پیشرفته بهره مند خواهند شد زیرا آزمایشگاه های پیشرفته و آشپزخانه آشپزی ما امکان همکاری و ایجاد مشترک مشتری محور را فراهم می کنند.

“آزمایشگاه مدرن به ما کمک می کند تا محصولات را مطابق با سلیقه های محلی و منطقه ای با استانداردهای بین المللی تنظیم کنیم. و امکانات پیشرفته ما ما را قادر می سازد تا بتوانیم تقاضا را در بازار بهتر ارائه دهیم و تجارت خود را با مشتریان خود هماهنگ کنیم.”

Symrise AG با موفقیت خود را به عنوان کمک کننده اصلی در تکامل صنعت غذا و آشامیدنی در خاورمیانه جای داده است.

برهمون نتیجه گیری کرد: “ما فقط می توانیم این کار را با سرمایه گذاری مداوم و توسعه منابع انسانی و توانایی های فنی خود انجام دهیم.”

“امروز ، ما از هر زمان دیگری قویتر هستیم ، و متعهد به ایجاد یک رشد سودآور ، استراتژیک و پایدار با ترکیب بهترین طبیعت و بهترین علم و همچنین استفاده از ردپای قوی جهانی خود با انعطاف پذیری محلی هستیم ، بازار و درک مصرف کننده

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>