Symrise در Infinite Looks در نوآوری محصول برای موهای بافت سرمایه گذاری می کند

Symrise با سرمایه گذاری خود در Infinite Looks دیدگاه های خاصی در مورد بازار مراقبت از مو و پوست سر افراد فعال با موی بافت دارد

شرکت تازه تأسیس Infinite Looks Inc. مستقر در ایالات متحده در تلاش است تا رشد پویای نام تجاری مراقبت از موهای خود را در دوران ورزشی ، Sunday II Sunday ، نام تجاری خود برای مراقبت از موهای بافت دار ، ایجاد کند. سرمایه گذاران فعلی Johnson & Johnson Innovation – JJDC، Inc. (JJDC) و Ignite Venture Studio با مجموع مبلغ 4.2 میلیون دلار در چارچوب دور بودجه سری A از رشد شرکت پشتیبانی می کنند.

Symrise در حال برداشتن این گام است تا تخصص خود را در بخش مراقبت از موهای بافت دار با سرعت بالا گسترش دهد و فرمولاسیون هایی کاملاً متناسب با نیازهای زنان فعال ایجاد کند. مدل تجارت مستقیم Infinite Looks به مشتری مستقیماً فرصتی جذاب را برای ترجمه مستقیم خواسته های مصرف کننده به محصولات پیشرفته جدید فراهم می کند.

Symrise با سرمایه گذاری خود در Infinite Looks دیدگاه های خاصی در مورد بازار مراقبت از مو و پوست سر افراد فعال با موی بافت دارد. با استفاده از تخصص به دست آمده ، این شرکت قصد دارد با همکاری Infinite Looks محصولات نوآورانه را برای این گروه مصرف کننده تولید کند.

“با سرمایه گذاری ما در Infinite Looks ، این فرصت را داریم که با استفاده از ترکیبات و ترکیبات مراقبت از مو و پوست سر در یک بخش رشد سریع ، تخصص خود را گسترش دهیم. ما خوشحالیم که می توانیم با سرمایه گذاران مشترک JJDC Ignite Growth Brands و استارت آپ Infinite Looks در این بازار هیجان انگیز شرکت کنیم. “

تأمین نیازهای مصرف کننده زنان فعال با موهایی با بافت

40٪ از زنان آمریکایی آفریقایی تبار در ایالات متحده به دلیل چالش هایی که برای موهایشان ایجاد می کند ، از فعالیت بدنی اجتناب می کنند. علاوه بر این ، از 75 میلیون زن در ایالات متحده آمریکا که به طور منظم ورزش می کنند ، 67 درصد موهای ساختاری دارند. Sunday II Sunday یک راه حل برای زنانی که به دنبال سبک زندگی فعال هستند و قبلا احساس می کردند موهایشان را گرفته اند ، ارائه می دهد.

مارک قوی: شرکای قوی

محصولات Sunday II Sunday این بخش پویا را هدف قرار می دهد. این مارک متعلق به شرکت جوان مشتاق آمریکایی ، Infinite Looks Inc است که رئیس آن کارآفرین باتجربه Keenan Beasley ، یکی از جوانترین مدیرانی است که مارکهای عمده مصرف را در P&G و L’Oréal در ایالات متحده رهبری کرده است.

Keenan Beasley همچنین بنیانگذار Venture Noire ، یک سازمان غیرانتفاعی است که با راه اندازی و رشد شرکت های خود از کارآفرینان سیاه پوست حمایت می کند.

Keenan Beasley ، بنیانگذار Infinite Looks ، می گوید: “با Sunday II Sunday ، ما اولین مارک مراقبت از مو را ایجاد کردیم که به طور خاص برای حمایت از زنان فعال دارای موی بافت ساخته شده است.” “ما قصد داریم خط تولید نوآورانه خود را در این بازار با پتانسیل رشد بالا گسترش دهیم. با استفاده از JJDC ، Ignite Venture Studio و Symrise ، شرکای مناسب را برای دستیابی به اهداف بلند پروازانه خود پیدا کرده ایم. “

Ignite Venture Studio ، Inc به دنبال شرکتهای بلند پرواز در بخش زیبایی و بهداشت دیجیتال است.

جوش قائم ، مدیرعامل Ignite Growth Brands توضیح می دهد: “ما همیشه به دنبال ایده های کاری آینده نگرانه با پتانسیل رشد بالاتر از حد متوسط ​​هستیم.” “ما بلافاصله با محصولات نوآورانه Sunday II Sunday شیفته شدیم. این برند با اجازه دادن به آنها برای ادامه زندگی کامل خود در حال بهبود زندگی زنان دارای موی بافت است. “

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>