Symrise به طور پویا از سال مالی 2021 آغاز می شود

این شرکت در سه ماهه اول رشد ارگانیک 10.5٪ را تجربه کرده است

گروه Symrise به طور پویا در سال تجاری جدید آغاز شده و فروش خود را در سه ماهه اول سال 2021 10.5 درصد افزایش داده است. با در نظر گرفتن اثرات منفی ترجمه ارز ، فروش 3.5٪ افزایش یافته و به 949.6 میلیون یورو رسیده است (Q1 2020: 917.1 € میلیون) در مقایسه با دوره قبل

علی رغم همه گیری جهانی ویروس کرونا ، همه بخش ها تقاضای زیادی را ثبت کرده و به رشد آلی بالایی دست یافتند. فروش سه ماهه اول نیز منعکس کننده تأثیرات مجدد ناشی از عقب مانده تحویل ناشی از حمله سایبری در ماه دسامبر بود.

“Symrise AG از سه ماهه اول سال 2021 بسیار خوب آغاز شده است. فعالیت های سفارش مشتریان ما توسط همه گیر جهانی ویروس کرونا تعریف می شود. بنابراین ما دوباره تقاضای ویژه زیادی برای استفاده در محصولات بهداشتی و مراقبت از دهان ، پخت و پز محصولات در خانه و همچنین محلول های غذای حیوانات خانگی ثبت کردیم.

“در سه ماهه اول سال جاری ، ما همچنین سفارشات عقب مانده ناشی از حمله سایبری جنایی را در دسامبر گذشته پردازش کردیم. علاوه بر این ، ما سیستم های IT خود را که دوباره کاملاً عملیاتی هستند ، به طور کامل بازگرداندیم. ما خود را برای موقعیت بسیار خوبی می بینیم ماههای آینده ، “گفت دکتر هاینز یورگن برترام ، مدیر عامل شرکت Symrise AG.

وی گفت: “مبارزه با بیماری همه گیر در ادامه تعریف زندگی روزمره و همچنین شرایط اقتصادی در سال 2021 خواهد بود. با این حال ، ما انتظار داریم که افزایش نرخ واکسیناسیون از بهبود اقتصادی حمایت کند. ما انتظار داریم تقاضای قابل اطمینان ادامه داشته باشد و طرح های رشد خود را به پیش ببرد. هدف ما رشد آلی 5 تا 7 درصدی برای سال مالی جاری است. ”

رایحه و مراقبت با تقاضای مناسب برای محصولات مراقبت و بهداشت و مواد آرایشی

رایحه و مراقبت ، تجارت با رایحه ها ، مولکول های معطر و مواد آرایشی ، 373.2 میلیون یورو فروش ایجاد کرد و رشد 3.3 درصدی از نظر ارگانیک داشت (Q1 2020: 368.4 میلیون یورو). با در نظر گرفتن تأثیرات منفی ترجمه ارزشی ، فروش در ارز گزارش 1.3٪ افزایش یافت.

فروش در بخش عطر بسیار خوشایند توسعه یافت و منجر به رشد آلی در محدوده درصد دو رقمی شد. عامل اصلی رشد واحدهای تجاری Consumer Fragrance و Oral Care بودند.

رایحه مصرف کننده درآمد را به ویژه در مناطق آمریکای شمالی و لاتین و آسیا / اقیانوسیه افزایش داد. Oral Care بیشترین رشد را در EAME (اروپا ، آفریقا ، خاورمیانه) و آسیا / اقیانوسیه گزارش داد

واحد تجاری Fine Fragrances ، با عطرهایی در بخش لوکس ، در طی سال 2020 بیشتر تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفت. با این حال ، طی ماه های اخیر ، عملکرد خوبی داشته و بهبودی مداوم را به ثبت رسانده است.

در طی سه ماهه اول سال 2021 ، فروش در بخش مولکول های معطر کمی کمتر از سه ماهه سال قبل بود ، که در درجه اول به دلیل تقاضای کمتر برای عطرها بود. برعکس ، حرکت مثبت از بخش منتول ایجاد شد که رشد دو درصدی درصد ایجاد کرد. مناطق آسیا / اقیانوسیه و EAME در اینجا بیشترین رشد را داشته اند.

فروش در بخش مواد آرایشی در سه ماهه اول سال جاری با رشد آلی در دامنه درصد دو رقمی بسیار مثبت رشد کرد. همه مناطق و مناطق کاربردی در این پیشرفت سهیم هستند. محصولات محافظ در برابر آفتاب تنها ناحیه ای بودند که همچنان منعکس کننده پیامدهای محدودیت های سفر جهانی ناشی از بیماری همه گیر ویروس کرونا بودند.

عطر و طعم با محصولات شور و برنامه های نوشیدنی رشد می کند

در بخش طعم – تجارت با طعم دهنده های غذایی و نوشیدنی – فروش در سه ماهه اول به میزان 9.1٪ افزایش یافته است. با در نظر گرفتن تأثیرات منفی ترجمه ارز ، فروش در ارز گزارش شده 2.8٪ افزایش یافته و به 331.5 میلیون یورو رسیده است (Q1 2020: 322.6 میلیون یورو).

برنامه های کاربردی برای نوشیدنی ها و محصولات شور ، بیشترین رشد آلی را در منطقه EAME ، در درجه اول در بازارهای ملی آلمان ، ایرلند ، روسیه ، فرانسه و اسپانیا به وجود آورد. فروش انواع محصولات شیرینی در سه ماهه اول رشد متوسط ​​آلی را ایجاد کرده است.

آسیا / اقیانوس آرام در محدوده درصد بالا تک رقمی یا دو رقمی رشد رشد ارگانیک داشت. بیشترین رشد در زمینه استفاده از محصولات شیرین با مشتریان جهانی و منطقه ای حاصل شد. بازارهای ملی چین ، ویتنام ، هند و فیلیپین از نظر اقتصادی بطور پویا توسعه یافت.

در آمریکای شمالی ، مناطق مورد استفاده برای نوشیدنی ها و محصولات شور ، فروش آنها را با ارقام دو رقمی افزایش داد. تقاضا به ویژه برای کاربردهای نوشیدنی و راه حل های محصولات آشپزی بسیار شدید بود. منطقه مورد استفاده برای محصولات شیرین رشد ارگانیک متوسطی را ایجاد می کند.

تجارت در آمریکای لاتین نیز بسیار پویا توسعه یافت. در این منطقه مهم رشد ، همه زمینه های کاربردی نیز رشد فروش ارگانیک دو رقمی را ایجاد کرده اند. به ویژه بازارهای ملی مکزیک ، برزیل و آرژانتین دچار تحولات بسیار مثبتی شدند. منطقه مورد استفاده برای محصولات شور با محصولات آشپزی و چاشنی ها بیشترین رشد را داشت. علاوه بر این ، محلول های چشایی برای نوشیدنی ها و محصولات لبنی تقاضای زیادی داشتند.

تغذیه با رشد قوی در تمام زمینه های کاربردی

بخش تغذیه شامل برنامه های غذایی ، غذای حیوانات خانگی ، پروبیوتیک ها و فعالیت های ADF / IDF باعث رشد قابل توجه آلی 16.1٪ در سه ماهه اول شده است. با در نظر گرفتن تأثیرات منفی ترجمه ارز ، فروش در مقایسه با سه ماهه سال قبل با 8.3٪ افزایش به 244.8 میلیون یورو (Q1 2020: 226.1 میلیون یورو) رسیده است.

تمام واحدهای تجاری در سه ماه اول بسیار پیشرفت مثبت داشته و در محدوده درصد دو رقمی به رشد آلی دست یافتند. در سه ماهه اول ، واحد تجاری پت فود مجدداً به رشد آلی قوی در محدوده درصد دو رقمی دست یافت. همه مناطق به این پیشرفت مثبت کمک کردند ، مهمترین عوامل آمریکای لاتین و EAME بودند.

واحد تجارت مواد غذایی نیز موفقیت چشمگیر در سه ماهه اول را گزارش کرد. در کل مناطق ، این رشد به یک یا دو رقمی رسیده است. بازارهای ملی ژاپن و ایالات متحده به ویژه به صورت مثبت توسعه یافت.

بار دیگر ، توسعه تجارت ADF / IDF بیش از انتظارات در سه ماهه اول بود و همچنین رشد فروش ارگانیک قوی را در محدوده درصد دو رقمی نشان داد. این امر ناشی از رشد زیاد در ایالات متحده بود.

واحد تجاری پروبیوتیک ، شامل اکثر سهامداران شرکت سوئدی Probi AB ، طی سه ماه اول با دو درصد رقم رشد کرد. مناطق آمریکای شمالی و EAME در اینجا رشد ویژه ای داشته اند.

مطمئن برای سال مالی فعلی

علیرغم همه گیر جهانی ویروس کرونا ، Symrise همچنان کاملاً عملیاتی بوده و قابلیت تحویل کامل را حفظ می کند. این شرکت با حضور جهانی خود ، سبد سرمایه گذاری مداوم در حال رشد و متنوع و تعداد گسترده مشتری خود ، خود را در شرایط چالش برانگیز فعلی قوی و مستحکم می داند.

در 1 آوریل 2021 ، Symrise با موفقیت خرید تجارت مواد معطر و مواد معطر از Sensient را متوقف کرد. این خرید گروه را قادر می سازد ادغام عقب مانده خود را برای مواد اولیه تجدیدپذیر تقویت کند و موقعیت پیشرو خود را به عنوان تهیه کننده مواد شیمیایی معطر و معطر برای استفاده در مراقبت از بدن و محصولات خانگی تقویت می کند. Symrise سرمایه گذاری های هدفمندی را در مکان جدید در گرانادا مستقر کرده و تولیدات آینده خود را در اسپانیا گسترش می دهد.

Symrise فرض می کند که اقتصاد جهانی با روش های بهبود یافته برای مبارزه با همه گیری بهبود خواهد یافت. این شرکت رشد فروش ارگانیک 5 تا 7 درصدی را برای سال 2021 هدف قرار داده است. بنابراین Symrise مجدداً سریعتر از بازار مربوط به عطر و طعم رشد می کند.

بعلاوه ، اهداف میان مدت تا پایان سال 2025 بدون تغییر باقی مانده اند. Symrise قصد دارد فروش خود را به 5/5 تا 6 میلیارد یورو افزایش دهد. این افزایش باید از طریق رشد سالانه آلی 5 تا 7 درصد (CAGR) و خریدهای هدفمند اضافی حاصل شود.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>