Superdrug در اولین گزارش پایداری نقاط عطف را مشخص می کند

زنجیره خیابان های بهداشت و زیبایی انگلیس رد پای کربن خود را 82٪ کاهش داده است

کمپین Superdrug ‘Doing Good Feels Super’

خرده فروش زیبایی و سلامت انگلیس Superdrug اولین گزارش مسئولیت اجتماعی شرکت (CSR) خود را به عنوان بخشی از کارزار جدید پایداری منتشر کرد.

گفته می شود آخرین فشار زنجیره خیابان های بزرگ ، Doing Good Feels Super ، بزرگترین کمپانی CSR این شرکت است و از طریق کانال های ارتباطی داخلی و خارجی شامل فروشگاه ، دیجیتال ، روابط عمومی و اجتماعی اجرا می شود.

نایجل دوکسبری ، رئیس کمیته CSR Superdrug ، این گزارش را “لحظه ای مهم” برای این شرکت 57 ساله توصیف کرد: “ما برای پنج سال آینده چندین هدف قوی تعیین کرده ایم و همچنین در حال نهایی کردن اهداف ده ساله در بالا و فراتر از تعهدات ما در سال 2025

“مأموریت Superdrug این است که در زیبایی و سلامتی قابل دسترسی روزمره بهترین باشد ، اما همیشه با اصول راهنما و ارزشهای قوی در قلب ماست. و بنابراین ما همچنان به برنامه CSR خود متعهد می مانیم و تمرکز و سرعت خود را در تمام فعالیتهای خود ادامه می دهیم آنچه را انجام می دهیم بهبود ببخشیم. “

در این سند 62 صفحه ای ، دستاوردهای اساسی Superdrug به دست آمده و جاه طلبی های بیشتر در چهار ستون CSR خود را نشان می دهد: “سیاره” ، “جامعه” ، “مشتری” و “مردم”.

نکات برجسته گزارش شامل چگونگی امضای تعهد جهانی اقتصاد پلاستیک جدید در سال 2020 است. از سال 2010 رد پای کربن خود را 82 درصد کاهش داده است. مصرف کلی انرژی را 43٪ کاهش داد. و 370 تن کارت بکر را در سال 2019 با استفاده از 100٪ کارتن بازیافتی برای سفارشات تجارت الکترونیکی خود ذخیره کرد.

امسال Superdrug بطری های پلاستیکی 100٪ بازیافتی را از طریق خطوط مراقبت از موهای شخصی ، لوله های خمیردندان Pro Care با نام تجاری کاملاً قابل بازیافت و همه دستمال های مرطوب قابل تجزیه است.

تا سال 2025 ، Superdrug از 100٪ روغن پالم پایدار در محصولات دارای برچسب خصوصی خود استفاده خواهد کرد. 100٪ از بسته بندی های پلاستیکی آن قابل استفاده مجدد ، قابل بازیافت یا کمپوست می باشد. و 100٪ بسته بندی کاغذ / خمیر آن گواهی پایداری خواهد داشت.

این شرکت همچنین گفت كه با ترویج ظروف قابل استفاده مجدد با طرح های قابل شارژ و برگشت و همچنین تهیه بسته های بزرگتر برای “موارد مورد علاقه روزمره” برای كاهش بسته بندی ، از استفاده یكگانه به سمت استفاده مجدد از مدل ها دور خواهد شد.

پیتر مکناب ، مدیرعامل Superdrug ، در این گزارش گفت: “همه ما وظیفه داریم آنچه می توانیم انجام دهیم ، از حمایت از جوامع محلی خود ، یادگیری از شبکه های کارمندانمان ، و همچنین مراقب نحوه رفتار با کره زمین.” “این تنها اهداف ما نخواهد بود ، اما مکان عالی برای شروع است.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>