St. Moriz طیف متنوعی از محصولات را در تبلیغات تلویزیونی جدید به نمایش می گذارد

مارک برنزه کردن ، فراگیری را در اولویت قرار داده و متعهد می شود تا با پیوند Cybersmile ، آزار و اذیت اینترنتی را پایان دهد

برند خود برنزه سنت موریز با تبلیغات تلویزیونی جدیدی که امروز ارائه می شود ، طیف متنوعی از محصولات خود را به نمایش می گذارد.

تبلیغ ‘A Tan For Her Tone’ که با مشارکت شرکت تولید ویدیو Koala TV ایجاد شده است ، طیف گسترده ای از مارک تجاری را با سایه هایی از روشن تا فوق العاده تاریک به نمایش می گذارد و بسته بندی مارک شده سنت موریز را معرفی می کند.

برای تقویت جایگاه خود به عنوان برندی متعهد به فراگیری و پذیرش همه افراد ، این آگهی ارتباط خیریه St. Moriz با Cybersmile را اعلام می کند ، بنیادی که از کسانی که قربانی آزار و اذیت اینترنتی هستند پشتیبانی می کند.

تیم ها با هم تلاش خواهند کرد تا فعالانه برای پایان دادن به سو abuse استفاده آنلاین استفاده کنند.

بلیندا پارکینسون ، مدیر ارشد برند در سنت موریز گفت: “ما از اعلام آغاز تبلیغات تلویزیونی جدید و مشارکت با Cybersmile خوشحال هستیم.”

“این آگهی ارزش های اصلی مارک تجاری را به نمایش می گذارد و باعث ایجاد دامنه گسترده ای می شود که برای ما در سنت موریز بسیار مهم است.

“ما می خواهیم از جنبش جلوگیری از آزار و اذیت اینترنتی پشتیبانی کنیم و واقعاً خوشحالیم که با Cybersmile در این زمینه کار می کنیم.”

وی افزود: “هر اندامی زیباست و ما می خواهیم به مشتریان خود کمک کنیم تا احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و به آنها کمک می کند تا از داخل و بیرون احساس درخشش کنند.”

در همین حال ، جیمز ریس ، مدیر عامل Koala TV اضافه کرد: “اخلاق” A Tan For Her Tone “در مرکز خلاقیت ما قرار داشت ، زیرا ما می خواستیم ارزش های تجاری سرگرم کننده و فراگیر را توسعه دهیم ، یک ظاهر و احساس جسورانه ایجاد کنیم این بلافاصله متمایز خواهد بود.

“ما نمی توانیم صبر کنیم تا آن را روی هوا ببینیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>