Shiseido گزارش 19٪ افت فروش در سال “بسیار چالش برانگیز” برای این تجارت را داده است

یک بازار راکد جهانی به دلیل همه گیری و محدودیت در خرده فروشی سفر به ضرر عملیاتی قابل توجهی برای صاحب زیبایی کمک کرده است

با وجود یک استراتژی قوی برای سال 2020 ، مانند بسیاری از رقبای خود ، مجتمع ژاپنی Shiseido قادر به ظهور در 12 ماه گذشته و تحت تأثیر همه گیری نیست.

برای سال منتهی به 31 دسامبر ، محصولات سنگین لوازم آرایشی و بهداشتی 86٪ کاهش سود عملیاتی را گزارش کرده اند.

رکود بازار جهانی به دلیل Covid-19 باعث افت 19 درصدی فروش خالص در سراسر هشت کانال فروش صاحب فیل مست شد و ضرر بزرگی برای تجارت آن به وجود آورد.

شیزیدو گفت: تعطیلی خرده فروشی باعث شد ترافیک مصرف کننده به شدت آسیب ببیند ، در حالی که کاهش ساعات کار با رفع محدودیت ها بازار را “بسیار چالش برانگیز” می کند.

محدودیت در ژاپن بار سنگین دیگری برای تحمل این شرکت بود. ویزای لغو شده برای شهروندان در سراسر جهان و کاهش پروازهای بین المللی به طور قابل توجهی تقاضای گردشگران ورودی را کاهش می دهد. ضربه ای ویرانگر برای مشاغل وابسته به خریداران دوره گرد.

علی رغم تثبیت بازار در ماههای تابستان ، تجدید حیات مجدد پرونده های Covid-19 در ماه سپتامبر ، عمدتا در اروپا ، باعث کاهش شدید فروش دیگری در اواخر سال شد.

این مشاغل که توسط Masahiko Uotani اداره می شود ، همچنین در حال آماده شدن برای بازار بی ثبات در سال 2021 است.

این گروه در بیانیه ای نوشت: “انتظار می رود كه همه مناطق در نیمه اول سال مالی آینده با یك فضای شدید اقتصادی مستمر روبرو شوند و از نیمه دوم به طور متوسط ​​بهبود یابند.”

“در پاسخ به این تغییرات در فضای کسب و کار ، ما در حال افزایش سرمایه گذاری در زمینه های رشد استراتژیک ، مانند دسته زیبایی پوست برتر و تغییر دیجیتالی مدل کسب و کار خود هستیم ، در حالی که پایه درآمد خود را از طریق تحول تجاری بازسازی می کنیم.”

این تحول در Shiseido با تقسیم مشاغل مراقبت شخصی با بودجه کم از این شرکت آغاز شده است.

در اوایل این ماه ، Shiseido مارک های مراقبت شخصی خود را در معامله ای به ارزش 1.5 میلیارد دلار به CVC فروخت.

مارک های حک شده در این توافقنامه شامل مارک های معروف داروخانه Shiseido Tsubaki و Senka و همچنین مارک های دیگر است.

این تقسیم تجاری به Shiseido این آزادی را می دهد که بر بازوی معتبر تجاری خود که شامل Clé de Peau ، Dolce & Gabbana و Laura Mercier است تمرکز کند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>