Shiseido می یابد ، پوست مات شده از جذابیت کمتری نسبت به پوست “چرب” برخوردار است

نظرسنجی نشان داد که افراد دارای چهره های “درخشان” از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و احساس خوبی از خود به جای می گذارند

تحقیقات جدید سازنده زیبایی ژاپنی Shiseido تایید کرده است که پوست خوب باعث بهبود جذابیت می شود.

طبق یافته ها ، که به طور مشترک با انستیتوی ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات (NICT) سرپرستی شده است ، درخشندگی صورت در مقایسه با کسانی که رنگ مات یا روغنی دارند بهتر دریافت می شود.

‘Radiant’ به عنوان “چهره ای با براقیت هم بازتاب specular و هم بازتاب منتشر” تعریف شد.

برای این آزمایش ، از 160 زن 30 و 40 ساله خواسته شد که هنگام ارائه تصاویر از یک زن ، برداشت خود را از نظر ده مورد ارزیابی ثبت کنند: جذاب ، شاد ، سالم ، خسته و موارد دیگر. (عکس) با پوست “درخشان” ، “چرب و براق” و “مات”.

درخشنده با بیشترین بهترین دریافت در بین شرکت کنندگان بود ، در حالی که پوست “چرب” دوم شد و کمترین استقبال را در بین شرکت کنندگان “مات” داشت.

صاحب فیل مست در یک اعلامیه مطبوعاتی گفت: “در بحران کنونی Covid-19 ، مردم بیشتر وقت خود را در خانه می گذرانند و اهمیت مراقبت از پوست و آرایش مجدداً درک می شود.”

“در پاسخ ، Shiseido از این نتایج مطالعه در طراحی محصولات مراقبت از پوست و آرایش پایه استفاده می کند که به ایجاد” پوست درخشان “و تأثیر مثبت در سناریوهای مختلف ارتباطی کمک می کند و همچنان محصولات آرایشی با ارزش عاطفی بالا را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. ”

شیزیدو گفت که تاکنون تصور می شد که درخشندگی پوست صورت تأثیر مثبتی ایجاد می کند ، با این حال ، شواهد کافی برای حمایت از این نظریه وجود نداشته است.

این گروه همچنین گفت این امر نه تنها ارتباطات رو در رو بلکه مکالمات مجازی از طریق مانیتور و تلفن های هوشمند را نیز بهبود می بخشد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>