Shiseido با تجارت جدید Accenture استراتژی دیجیتال را تسریع می کند

غول زیبایی ژاپن گفت این سرمایه گذاری جدید از خدمات بازاریابی و دیجیتال با نام تجاری لوکس پشتیبانی خواهد کرد

Shiseido ، صاحب نام تجاری زیبایی ژاپنی ، در حال توسعه استراتژی دیجیتال خود با توسعه یک سرمایه گذاری مشترک جدید با مشاور بزرگ Accenture است.

تجارت جدید موسوم به Shiseido Interactive Beauty Company ، خدمات بازاریابی دیجیتال چند ملیتی و خدمات دیجیتال / IT را به شرکت های تابعه خود ارائه می دهد.

این سرمایه گذاری مشترک نتیجه یک همکاری استراتژیک بین Shiseido و Accenture است که اولین بار در ماه فوریه اعلام شد.

به گفته شیزیدو ، هدف این همکاری ارائه پاسخ سریع به تغییر عادات مصرف کننده و محیط بازار ، تسریع تحول دیجیتالی و نوآوری در مدل های تجاری در ژاپن است.

شیسیدو در بیانیه ای گفت: “شركت جدید در اصلاح مدل تجارت با محوریت مناطق دیجیتالی ، توسعه زیرساخت ICT استاندارد جهانی و سیستم های عملیاتی و توسعه استعدادها در زمینه های دیجیتال و IT فعالیت خواهد كرد.”

“ما ضمن استفاده از استعداد و دانش فنی Accenture ، ما توابع IT را تقویت خواهیم کرد و تحول دیجیتال را تسریع می کنیم تا ابتکارات جدید بازاریابی دیجیتال خود را با سرعت و نوآوری به عنوان یک گروه از متخصصان استراتژی دیجیتال و فناوری اطلاعات در زمینه تقویت تقویت کنیم.”

Shiseido مثالی ارائه داده است که شرکت زیبایی تعاملی Shiseido از تحولاتی پشتیبانی می کند که قبلاً به تنهایی توسعه نمی یافتند.

“با توجه به اینکه کاربران ما بصورت آنلاین و یا در فروشگاهها تحت آزمایشهای آرایش مجازی و تشخیص پوست قرار می گیرند ، می توان سابقه آنها را در پایگاه داده دیجیتال ما تجزیه و تحلیل کرد و با استفاده از داده های خرید ، تحقیق و نوآوری در کنار هم ، پیشنهاد بهترین ها در مشاوره ، محصولات و آموزش آرایش در یک مکان و زمان به انتخاب خودشان ، “گزارش Shiseido.

“علاوه بر این ، ما از آخرین فن آوری زیبایی برای ارائه یکپارچه خدمات شخصی و مادام العمر به مصرف کنندگان از طریق نقاط مختلف تماس اعم از دیجیتال و واقعی استفاده خواهیم کرد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>