
خرده فروشی
خرده فروش لوازم آرایشی متعلق به LVMH و غول مد آلمان هدف “بازآفرینی نحوه خرید آنلاین زیبایی توسط مصرف کنندگان” است.

تصویر از طریق Sephora و Zalando
Sephora به شریک استراتژیک بلند مدت زالاندو تبدیل شده است تا تجارت زیبایی آنلاین خود را توسعه دهد.
این مشارکت در آلمان در Q2 2021 آغاز می شود و از سال 2022 در سراسر اروپا گسترش می یابد.
دیوید اشنایدر ، مدیر عامل شرکت زالاندو ، گفت: “زیبایی یک موقعیت عظیم و مهیج برای ما محسوب می شود ، بازار آنلاین زیبایی هنوز در اروپا بطور گسترده استفاده نشده است.
“به عنوان یک مقصد یک مرحله ای برای مد و سبک زندگی ، ما می خواهیم مشتریان Zalando را توانمند و تشویق کنیم تا انتخاب مناسب مد و زیبایی را در یک مکان پیدا کنند و همزمان به شرکای تجاری خود بستری برای موفقیت دیجیتالی خود بدهند.”
Sephora ، زنجیره زیبایی متعلق به LVMH ، گفت که این محصول پیشنهادی متشکل از چندین هزار محصول آرایشی از بیش از 300 مارک معتبر و منحصر به فرد را به Zalando ارائه می دهد.
در همین حال ، زالاندو امکان دسترسی Sephora به 42 میلیون مشتری فعال خود را در 20 بازار در سراسر اروپا به همراه راحتی “استثنایی” در خدمات تحویل ، پرداخت و بازده ارائه می دهد.
مارتین بروک ، رئیس و مدیر عامل شرکت Sephora ، گفت: “این مشارکت جاه طلبی ما را برای نوآوری بی وقفه نشان می دهد تا مشتریان خود را بیش از دیگران خوشحال کنیم.
“Zalando ، که امروزه موفق ترین پلت فرم مد آنلاین در اروپا است ، شریک ایده آل ما برای ادامه الهام بخشیدن به مشتریان است. با گردهم آوردن مد ، لوازم جانبی و زیبایی پرستیژ زیر یک سقف ، ما بهترین مقصد را به آنها ارائه خواهیم داد” در یک فضای برتر بی نظیر عالی به نظر برسید و احساس عالی داشته باشید.
“این مشارکت یک گام اساسی در استراتژی رشد اروپا است و چشم انداز ما را برای آینده زیبایی و خرده فروشی نشان می دهد”.
این شرکت ها ادعا می کنند “تعهدات بلند مدت در رابطه با مجموعه پایدارتر ، کاهش اثرات زیست محیطی در عملیات و همچنین ایجاد یک تجربه فراگیر برای مشتریان” انجام داده اند.
Leave a reply