Revolution Beauty مسابقه زیبایی مدرن را برای نسل TikTok راه اندازی می کند

مارک آرایش داروخانه ها گفت این کمپین برای ارتقا diversity تنوع و زیبایی بدون جنسیت است

مارک آرایشگران داروخانه زیبایی در TikTok برای “چیز بزرگ بعدی در زیبایی” جست و جو می کند.

کمپین شش ماهه بین المللی #CreatorRevolution با فراخوان سازندگان محتوا در بستر اجتماعی برای شرکت در چالش های مضمونی آغاز می شود.

از برگزیدگان نهایی خواسته خواهد شد تا نظر خود را در مورد “زیبایی مدرن” به اشتراک بگذارند تا فرصتی برای برنده شدن جایزه 100000 دلار آمریکا ، ایجاد یک خط تولید با نام تجاری و پیوستن به بازار سازندگان TikTok.

به گفته این برند ، این کمپین چرخشی معاصر در مفهوم مسابقه زیبایی است که هدف آن “جشن تنوع ، فراگیری و زیبایی بدون جنسیت” است.

آدام مینتو ، بنیانگذار Revolution Beauty ، گفت: “مارک های زیبایی باید انواع زیبایی را در جامعه ای پذیرفته و جشن بگیرند که به اصالت بسیار اهمیت می دهند.

“TikTok بستر مناسبی برای همکاری ما برای یافتن نسل بعدی استعداد و خلاقیت زیبایی است ، با مخاطبانی که در حال حاضر آینده صنعت ما را شکل می دهند.”

برای ارتقا the رقابت TikTok ، فشار بازاریابی شامل تبلیغات TopView و In-Feed تبلیغات ، یک آهنگ موسیقی سفارش داده شده ، یک صفحه در برگه Discover TikTok و یک اثر Branded برای جلب نظر مصرف کنندگان است.

آنتونیا بیلدام ، سرپرست مشارکت های تجاری زیبایی TikTok اضافه کرد: “این کمپین منحصر به فرد از همه چیزهایی که TikTok ارائه می دهد – از جامعه خالق پر جنب و جوش و متنوع ما گرفته تا قالب های تبلیغاتی نوآورانه ، صداها و جلوه های خلاقانه ما – استفاده می کند و یک تجربه دیجیتالی واقعاً همه گیر ایجاد می کند.

“ما از همکاری با Revolution Beauty برای این کمپین بسیار هیجان زده هستیم ، مارکی که منجر به اخلال در کلیشه ها و حمایت از زیبایی های بدون جنسیت و فراگیر می شود. “

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>