QVC در فشار مشارکت اولویت برندهای زن و اقلیت را در اولویت قرار می دهد

انتظار می رود بیش از 90 مارک نوپای زیبایی ، پوشاک و لوازم جانبی در سال 2021 به سبد سهام خرده فروش omnichannel بپیوندند

خرده فروش Omnichannel QVC در هیاهوی مشارکت های تجاری جدید در اولویت قرار دادن مارک های زن و اقلیت است.

بیش از 90 مارک نوپا در سراسر زیبایی ، پوشاک ، لوازم جانبی و خانه از طریق دستگاه بزرگ استخدام Big Find پیدا شده اند ، در طول سال 2021 به سبد فروشندگان ایالات متحده در ایالات متحده ملحق می شوند ، زیرا فروش در هوا یک نقطه فروش ارزشمند برای مارک ها است.

انتظار می رود 23 مارک تجاری تا پایان ماه مارس به کانال راه پیدا کنند ، از جمله مارک های زیبایی Pili Ani و 54 Thrones (عکس).

مدیر ارشد تجارت QVC ایالات متحده گفت: “هر یک از این کارآفرینان ما را با داستانهای جالب توجه شخصی و محصولات ابتکاری خود جابجا کرده اند.”

“ما هیجان زده هستیم که به این مشاغل نوظهور یک مرحله ملی می دهیم تا داستان های خود را در چندین سیستم عامل به اشتراک بگذارند و اعضای تیم ما در فرصتی برای ارائه مشاوره و راهنمایی برای حمایت از رشد خود افتخار می کنند.

“همانطور که Big Find یک بار دیگر نشان داد ، روحیه کارآفرینی در ایالات متحده و سراسر جهان زنده است و ما می دانیم که مشتریان ما از این مارک های جدید الهام خواهند گرفت.”

اما مارک های در حال ظهور فقط شایستگی فروش در همه بازار را نمی بینند.

در سپتامبر سال گذشته ، سنگین وزن Estée Lauder یک معامله خرده فروشی با تجارت QVC در انگلستان امضا کرد ، و همچنین به عنوان فروشنده انحصاری مجتمع چند منظوره بازیابی پیشرفته ترمیم شبانه پیشرفته در یک ویال محدود 20 میلی لیتری شناخته شد.

در زیر درباره استراتژی خرید QVC از مدیر فروش کالا برای زیبایی اطلاعات بیشتری کسب کنید.



Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>