NARS Huda Beauty را سرنگون می کند تا در ماه مه بهترین برند زیبایی انگلیس شود

گروه لوازم آرایشی و بهداشتی متعلق به Shiseido با پایین آمدن Huda Beauty مورد علاقه اینستاگرام ، ارزش رسانه ای کسب شده را برای ماه افزایش می دهد

NARS ، مارک آرایش و مراقبت از پوست متعلق به Shiseido ، Huda Beauty را پشت سر گذاشته و از نظر ارزش رسانه ای کسب شده (EMV) برای ماه مه ، بهترین مارک زیبایی در انگلیس است.

برای ماه ، NARS شاهد رشد 3 درصدی EMV ، تا 11.1 میلیون دلار بود و تنها یکی از دو مارکی بود که افزایش ارزش ماه به ماه را گزارش کرد ، با وجود اینکه 30 درصد نسبت به سال 2020 کاهش داشت.

NARS از نظر EMV برای سال 2021 بهترین مارک زیبایی بوده است و از پنج ماه ثبت شده برای سه مقام برتر است.

MAC تنها مارک دیگری بود که با رشد 7٪ در EMV صعود کرد و در رده دوم قرار گرفت. پس از آن هدی بیوتی.

برای ماه ، نام تجاری Estée Lauder Company حاوی محتوای 1200 نفوذگر بود که دارای سابق بود جزیره عشق شرکت کننده مولی-مای هیگ که تأثیرگذارترین مدافع جدید این برند است.

رژلب Ruby Woo رژ لب 22 ساله را در جعبه زیبایی که با Cosmetips ایجاد کرده بود ، در اختیارتان قرار داد ، که تا حدی اشتیاق به محصول را تهدید می کرد ، و از طریق 185 تأثیرگذار 878.2 میلیون دلار EMV تأمین می کرد ، در حالی که در آوریل از طریق 165 تولیدکننده محتوا ، 797.8 هزار دلار EMV بود.

گرچه این برند در لیست ده رتبه برتر برای نتایج ماه مه قرار نگرفت ، مارک زیبایی indie زیبایی Inglot به لطف ارتباط با اینفلوئنسر و دیگری سابق بازار زیبایی انگلستان را ایجاد کرد. جزیره عشق مسابقه دهنده مورا هیگینز.

30 ساله با اشتیاق دامنه را ارتقا داد و 440 هزار دلار EMV را از طریق 31 پست عبور داد تا به بالاترین درآمد برند تبدیل شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>