MAC عشق به خود را در سراسر کمپین Snapchat ، TikTok و Spotify با عشق من گسترش می دهد

مارک متعلق به Estée Lauder در حال جشن گرفتن آخرین عرضه Liquid Lipcolour با لنزهای تطبیق رنگ ، لیست پخش مثبت و آزمایش های مجازی مبتنی بر AR است

MAC با آخرین کمپین تبلیغاتی چندرسانه ای خود در سه غول رسانه های اجتماعی: Snapchat ، TikTok و Spotify ، مصرف کنندگان را ترغیب می کند که به خود عشق نشان دهند.

مارک متعلق به Estée Lauder برای تبلیغ محصول Love Me Liquid Lipcolour خود ، امروز یک لنز Snapchat را به بازار عرضه کرده است که از فناوری جدید اسکن رنگی بهره می برد و به کاربران اجازه می دهد لباس خود را با یکی از 20 سایه موجود در Love Me مطابقت دهند.

مصرف کنندگان می توانند از لنزهای جدید برای اسکن لباسی که در حال حاضر می پوشند ، لباسی در کمد لباس خود و یا ظاهر شخص دیگری را برای دریافت توصیه به سایه لب استفاده کنند ، در حالی که آنها همچنین می توانند کل رنگ های مختلف را امتحان کرده و خریداری کنند.

همچنین MAC با استفاده از لنزها در سراسر فروشگاه های فیزیکی خود از لنزها برای اسکن مشتریان در هنگام خرید ، در تلاش برای اتصال تجربه خرده فروشی آنلاین و آفلاین ، استفاده می کند.

لزرش های خوب

به عنوان بخشی از این کمپین ، MAC نیز به TikTok رفته است تا عشق به خود را با جلوه ای با مارک واقعیت افزوده (AR) به نمایش بگذارد و چهار سایه Lipcolour مایع را نشان دهد ، که مارک سازندگان TikTok را تشویق به استفاده از آنها در هنگام تأیید مثبت می کند ، در تلاش برای ضربه زدن به هشتگهای پر رونق # عشق و # حساسیت به بدن.

در کنار این ، نام تجاری همچنین از انتخاب لیست های پخش احساس خوب در پلتفرم پخش موسیقی Spotify ، از جمله Confidence Boost ، Feelin ‘Myself و Mood Booster ، همراه با تبلیغات صوتی سفارش داده شده و محتوای ویدئویی توسط سازندگان TikTok حمایت از خودپسندی و مثبت بودن به روحیه شنوندگان را بالا ببرید.

این کمپین برای ارائه یک تجربه یکپارچه در هر دو سیستم عامل طراحی شده است ، به طوری که شنوندگان Spotify قادر به کلیک بر روی TikTok هستند تا محصول لب MAC را کاملاً امتحان کنند ، در حالی که کاربران TikTok می توانند از طریق فیلم های این برند به Spotify روی بیاورند تا به لیست های پخش مثبت گوش دهند. .

Fiona Sainty ، معاون مدیر کل MAC انگلستان و ایرلند ، این کمپین را “مشارکت پیشگام” برای نام تجاری توصیف کرد.

“این به مشتریان این امکان را می دهد تا با بیان شخصی و رنگی به روشی اجتماعی و همراه اول که در چندین سیستم عامل قرار دارد ، لذت ببرند.”

MAC ردپای برند اصلی لوازم آرایشی و مراقبت از پوست شرکت مادر Estée Lauder Companies (ELC) را دنبال می کند که اخیراً اولین TikTok خود را به امید برقراری ارتباط با طرفداران زیبایی Gen Z انجام داده است.

امروز ، هشتگ # زیبایی TikTok بیش از 52 میلیارد بازدید دارد ، با تعدادی از بازیکنان بزرگ صنعت از تعامل قوی در پلت فرم اشتراک ویدیو مانند Fenty Beauty ، Huda Beauty و نام تجاری دیگر ELC Too Faced لذت می برند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>