LVMH برای ساخت دژ تجارت الکترونیکی زیبایی در بازار پرسود آسیا

پیش بینی می شود هاب لوازم آرایشی 154 میلیون دلار برای مالک Fenty Beauty هزینه شود و قرار است سال آینده در شانگهای افتتاح شود

طبق گفته ، مجتمع لوکس فرانسوی LVMH با ساخت بزرگترین مرکز فروش و ذخیره سازی تجارت الکترونیک زیبایی در منطقه آسیا و اقیانوسیه فعالیت می کند. تجارت مد.

این سایت قرار است در پایان سال آینده در شانگهای ، چین افتتاح شود ، نه هکتار مساحت دارد و انتظار می رود هزینه های مالک Fenty Beauty تقریبا یک میلیارد یوان یا 154 میلیون دلار باشد.

این هاب به عنوان یک سنگر صنعتی برای بسته بندی تجارت الکترونیکی خود عمل خواهد کرد و مرکز حمل و نقل محصولات زیبایی و عطر این شرکت خواهد بود.

با وجود امتناع از فروش لوازم آرایشی و بهداشتی به طور غیرمستقیم به بازار موازی چین در طی شیوع بیماری ، منطقه آسیا و اقیانوسیه همچنان یک بازار پرسود برای فروش محصولات آرایشی و بهداشتی این گروه است و 45٪ از فروش در سراسر منطقه را شامل می شود ، به استثنای ژاپن.

LVMH همچنین گفت که مارک های لوازم آرایشی و عطری آن در طول سال 2020 “انعطاف پذیری خوبی” نشان می دهند ، که مستقیماً به دلیل رشد مراقبت از پوست و فروش آنلاین در آسیا است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>