Lush از مقصد نهایی خرید در فروشگاه و مرکز آبگرم خیابان Oxford رونمایی کرد

گل سرسبد برند زیبایی لندن با چهار اتاق درمان ، یک گل فروشی و یک کافه وگان ، تجارب فروشگاهی را از فروشگاه های خود در پاریس ، توکیو و فلورانس گرد آورده است.

با نام تجاری Lush که سازگار با محیط زیست است ، Lush درهای فروشگاه و مرکز آبگرم Oxford Street خود را در لندن ، انگلستان باز می کند و مجموعه ای از تجارب و مفاهیم تجاری را از فروشگاه های خود در سراسر جهان ارائه می دهد ، زیرا هدف آن ایجاد هدف نهایی خرید مصرف کنندگان

مرکز خرید آکسفورد که از بیش از 900 فروشگاه در سراسر جهان گفته می شود ، با داشتن بیش از 900 فروشگاه در سراسر جهان ، هدف شماره یک خرید و اسپا در جهان است ، از زمان آغاز به کار در سال 2015 ، 7.1 مشتری را از طریق درب پذیرفته است.

از فردا ، با برداشته شدن محدودیت های قفل شدن ، مشتریان انگلستان بیش از هر زمان دیگری مشتاق بازگشت به فروشگاه ها هستند ، ویستورها می توانند از تعدادی از تجربیات سرزمین های سرسبز در سراسر جهان لذت ببرند.

این شامل مفهوم Fresh & Flowers است ، همانطور که در فروشگاه تجاری این برند در پاریس ، فرانسه مشاهده می شود و محصولات صورت ، بدن و مو و همچنین یک گل فروشی دائمی در فروشگاه را ارائه می دهد. Lush’s Perfume Library ، جایی که مشتریان می توانند در کنار رایحه های رایانه ای خود ، دوش های عطر و کتابهای مربوط به عطر سازی این شرکت را مرور کنند. و نوآوری های فناوری که اولین بار در پرچمدار Shinjuku آن در توکیو ژاپن مشاهده شد ، این امکان را به خریداران می دهد تا محصولات را برای دریافت اطلاعات با استفاده از برنامه Lush Labs اسکن کنند.

این نوسازی همچنین به معنای بازگشایی آبگرم Lush است که دارای چهار اتاق درمانی است که در آن مشتریان می توانند از بین گزینه های درمانی حسی که برای تغییر شکل ذهن و بدن طراحی شده اند ، انتخاب کنند.

سرانجام ، بازدیدکنندگان می توانند در اولین کافی شاپ وگان فروشگاه Lush ، Plant Works Cafe ، با مناظر مشرف به خیابان شهر استراحت کنند.

سرجیو مسترودوناتو ، مدیر ارشد خیابان لوش آکسفورد ، گفت: “با وجود بسیاری از تجربیات جدید که کشف شده است ، ما نمی توانیم برای استقبال مشتریان از فروشگاه جدید و زیبای خود هیجان بیشتری داشته باشیم!

“آوردن عناصر از مفاهیم سرسبز در سرتاسر جهان زیر یک سقف واقعاً چیزی بسیار جادویی است و ما صبر نمی کنیم که آن را با شما به اشتراک بگذاریم.”

طبق سنت ارزشهای سازگار با محیط زیست Lush ، مقصد خرده فروشی از نو تصور شده همچنین با ابتکارات بازیافت از جمله طرح بازگشت آن ، پایداری را در قلب خود خواهد داشت ، به مشتریان اجازه می دهد بسته های پلاستیکی خود را از هر محصول Lush در اندازه کامل در ازای سپرده 50p پس بگیرند. برای صرف در فروشگاه.

همچنین یک ایستگاه هدیه سازی در نظر گرفته خواهد شد که خریداران می توانند خریدهای خود را با گره های بسته بندی مارک شخصی سازی کنند ، که به عنوان یک جایگزین پایدار برای بسته بندی هدیه سنتی طراحی شده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>