L’Oréal پیش از دهه همه گیری ، دوران “خروشان 20 ساله” را برای زیبایی پیش بینی می کند

گروه آرایشی صد ساله گفت که زندگی اولیه Covid-19 یا همراه با آن “جشن آرایش و عطرها” خواهد بود

بزرگترین تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی جهان ، L’Oréal پیش بینی کرده است که همه گیری Covid-19 جای خود را به دوره دیگری از “دهه های خروشان 20” خواهد داد زیرا واکسیناسیون امید تازه ای به مصرف کنندگان برای بازگشت به زندگی عادی می دهد.

مدیر ارشد اخراجی صاحب زیبایی با اشاره به بیهودگی دهه 1920 که به دنبال همه گیری آنفلوانزای اسپانیایی در سال 1918 رخ داد ، پیش بینی کرد که هفته گذشته “در مراسم کنفرانس سرمایه گذاران گروه” “جشن آرایش و خوشبو کننده ها” برگزار شود.

وی افزود که “دوباره قرار دادن رژ لب نمادی از بازگشت به زندگی خواهد بود” زیرا افراد پس از ماهها محدودیت دوباره شروع به معاشرت می کنند.

سفارشات در خانه بمانید ، خرده فروشان کرکره ای و نگرانی در مورد بهداشت تأثیر ناچیزی در بازار لوازم آرایشی دارند.

با توجه به اینکه مقصد و ماسک کمتری در بسیاری از کشورها از ماسک استفاده می کند ، فروش لوازم آرایشی رنگی در حالی اتفاق می افتد که زنان کیف آرایش خود را برای چربی پوست خود مراقبت می کنند.



با این حال ، نوعی از بهبود برای بازیکنان زیبایی شروع به شکل گیری می کند.

اعلامیه خوش بینانه آگون در روز جمعه پس از آن اعلام شد که صاحب زیبایی فرانسوی Maybelline و Lancôme فروش قوی تر از حد انتظار را برای Q4 گزارش کردند ، که اساساً ناشی از فروش در آسیا و بخش لوازم آرایشی فعال آن بود و از ابتدای سال به گروه کمک کرد تا خسارت را جبران کند.

بخش لوازم آرایشی و بهداشتی فعال سنگین وزن 111 ساله ، که شامل La Reche-Posay و CeraVe است ، فروش بیش از 3 میلیارد یورو را ثبت کرده است که اولین فروش برای این شرکت است.

در همین حال ، مشاغل این مجتمع از بهبود قابل توجه بازار چین در نیمه دوم سال با سود 27 درصدی سود برد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>