L’Oréal برای خلبان فروش اجتماعی از TikTok استفاده می کند

شرکت زیبایی Centenarian قابلیت فروش اجتماعی برنامه را برای مارک های Garnier و NYX Professional به کار گرفته است

غول زیبایی L’Oréal جدیدترین مارک زیبایی است که از TikTok برای قابلیت های فروش اجتماعی خود استفاده می کند.

به عنوان بخشی از مشارکت خلبانی ، خریداران زیبایی می توانند محصولات خود را از L’Oréal’s Garnier و NYX Professional بدون خروج از برنامه رسانه های اجتماعی در اختیار بگیرند.

مارک ها محصولات را از طریق صفحات حساب خود به نمایش می گذارند ، که می تواند به عنوان یک صفحه فرود جذاب برای خریداران احتمالی استفاده شود.

L’Oréal UK & Ireland CMO Lex Lex Bradshaw-Zanger گفت: “تجارت اجتماعی پس از پخش مستقیم و خرید زنده ، مرز بعدی فروش زیبایی است.”

“اتصال جامعه تأثیرگذار و خالقین عظیم در حال حاضر با توانایی انجام فروش از طریق TikTok ، گامی به جلو در جهت بهبود تجربه مصرف کننده ، پیوند دادن محتوا به تجارت و ایجاد تجربه خرید روان و یکپارچه برای مشتریان است.

“همچنان که ما به توسعه تجربه نام تجاری خود بصورت آنلاین و نوآوری با شرکای خود ادامه می دهیم ، استفاده از محتوای سازندگان در کنار مارک های ما بسیار مهم است. TikTok فرصتی عالی برای ما فراهم کرده است تا از طریق شرکای سازنده خود از قدرت دفاع استفاده کنیم و محصولات خود را در هر کجا که باشد به مشتری برسانیم. “

با توجه به محتوای ویدئویی فرم کوتاه ، فرصت های فروش TikTok در 12 ماه گذشته رشد چشمگیری داشته است ، زیرا خریداران بیشتری به اینترنت مراجعه می کنند.

بر اساس Bazaarvoice ، TikTok با رشد 533 درصدی فروش از طریق این سیستم عامل ، رشد 3 برابری خرید در شبکه های اجتماعی عزیز اینستاگرام و فیس بوک غول پیکر را گزارش کرده است.

و مارک های زیبایی به وفور از پلتفرم متعلق به چینی ها به عنوان راهی برای دستیابی به خریداران از طریق رسانه های جدید تجارت اجتماعی استفاده می کنند.

لوازم آرایشی و بهداشتی Elf و Fenty Beauty از جمله مارک های اصلی هستند که با استفاده از فضا برای ایجاد هیاهو در زمان عرضه محصولات جدید ، TikTok را به عنوان یک ابزار اصلی بازاریابی کاملاً پذیرفته اند.


Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>