Lime Crime از تازه سازی جسورانه نام تجاری خبر می دهد

وگان و مارک آرایش و موی بی رحمانه برچسب جدیدی را نشان می دهد: Never Blend In

برند ویم و آرایش و موی بی رحمانه ، Lime Crime ، اولین تازه سازی نام تجاری خود را با عنوان جدید Never Blend In اعلام کرده است.

این برچسب که به رنگهای چشم نواز مشهور است ، گفته است که این انتقال جدید به وی امکان می دهد تا علامت خود را در صنعت زیبایی دوباره تعریف کند و زمینه را برای تکامل خود هموار کند ، در حالی که هدف آن الهام بخشیدن و دعوت از بیانگر خود است.

عبارت Never Blend In فراخوانی Lime Crime برای کاربرانش است که “Never Perfect، Never Boring، Never Bland” است.

آندره بلیدن ، مدیر عامل شرکت Lime Crime گفت: “ارزشهای اصلی Lime Crime در دنیای امروز بسیار مهم است به طوری که همه ما بدنبال فضایی برای بازی ، تفریح ​​و یافتن راههایی هستیم که می خواهیم خود را از طریق رنگ بیان کنیم.”

“یک احساس قدرتمند وجود دارد که ناشی از آزادی بیان است.

“ما از این فصل بعدی مارک بسیار هیجان زده ایم و نمی توانیم منتظر بمانیم تا ببینیم کجا ما را می برد.”

Lime Crime با ادای احترام به ریشه های تأثیرگذار برند ، نام چهره های تازه ای را برای پیشبرد مبارزات انتخاب کرده است. از راه دور و از طریق لنزهای هر یک از اینفلوئنسرها شلیک می شود ، این محتوا ادعا می کند آنچه را که واقعاً هر تأثیرگذار را منحصر به فرد می کند و از جمعیت متمایز می کند ، جشن می گیرد.

این برند همچنین برای حمایت از آرایش وی برای اولین کنسرت مجازی خود با کهلانی خواننده / ترانه سرا همکاری کرده است.

و Lime Crime همچنین یک توپی دیجیتالی برای مو ، Do & Dye Quiz راه اندازی کرده است که هدف آن ارائه آموزش شخصی و محتوای تأثیرگذار قابل تعویض به مصرف کنندگان بر اساس سطح موهای فردی آنها و برای افرادی است که می خواهند رنگ موهای خود را تازه کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>