La Roche-Posay در اولین مبارزات تبلیغاتی با نام تجاری تلویزیونی تأثیر مسائل پوستی بر سلامت روان را برجسته می کند

طبق مارک پوست متعلق به L’Oréal ، امروز 1.9 میلیارد نفر با بیماری های پوستی مانند آکنه ، اگزما و درماتیت آتوپیک دست و پنجه نرم می کنند.

La Roche-Posay با راه اندازی اولین کمپین تجاری تلویزیونی خود در حال تماس با 1.9 میلیارد نفر در سراسر جهان است که در حال حاضر با بیماری های پوستی دست و پنجه نرم می کنند.

امروز کلیپ های #skinismorethanskin مارک متعلق به L’Oréal که در انگلستان و ایرلند زندگی می کنند ، افراد واقعی مبتلا به بیماری های پوستی مانند آکنه ، اگزما و درماتیت آتوپیک را نشان می دهد تا به منظور افزایش آگاهی در مورد چگونگی مشکلات پوستی بر سلامت روان مصرف کنندگان و کیفیت زندگی روزمره آنها را تغییر می دهد ، در حالی که به کسانی که ممکن است رنج بکشند اطمینان می دهد که تنها نیستند.

بر اساس تحقیقات برند مراقبت از پوست مبتنی بر پوست که با مشارکت یک سازمان غیر انتفاعی GlobalSkin انجام شده است ، 79٪ از بیماران اگزما به دلیل بیماری پوستی کار خود را از دست داده اند.

در همین حال ، 46٪ از مبتلایان به آکنه بیشتر در معرض افسردگی اساسی قرار داشتند و 50٪ از افراد مبتلا به درماتیت آتوپیک گفتند که توسط جامعه احساس انگ می شوند.

Laetitia Toupet ، رئیس جمهور جهانی در La Roche-Posay ، گفت: “چه بزرگ و چه کوچک ، مسائل پوستی امروزه از موضوعات بهداشت عمومی است.

“ما تمایل داریم تاثیری که آنها می توانند بر زندگی مردم بگذارند را دست کم بگیریم.

“به همین دلیل است که در La Roche-Posay ، ما همیشه با متخصصان پوست همکاری کرده ایم و باعث شده ایم که علم به جلو حرکت کند تا بهترین راه حل های پوستی پوست را برای تغییر زندگی مردم ایجاد کند.

“امروز ما یک قدم جلوتر می رویم با یک کمپین کاملاً جدید برای افزایش آگاهی و نشان دادن قدرت تغییر پوست در پوست.”

این کمپین در حالی برگزار می شود که به طور قابل توجهی در موارد پوستی Covid-19 در موارد پوستی افزایش یافته است ، به ویژه “maskne” در نتیجه استفاده ماسک های صورت از طرف مصرف کنندگان برای تحریک پوست.

صحبت کردن با تجارت لوازم آرایشی سال گذشته ، Gizela Lascelles ، رهبر تجاری تجاری La Roche-Posay در انگلستان ، نشان داد که جستجوی آنلاین برای “# درمان” 35٪ افزایش یافته است ، در حالی که گفته می شود 45٪ از مصرف کنندگان زمان بیشتری را برای مراقبت از پوست خود صرف می کنند قفل های Covid-19.

اطلاعات بیشتر را در مصاحبه اختصاصی ما با La Roche-Posay اینجا بخوانید.

فیلم جدید را در زیر مشاهده کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=qBfpyqKv0sA

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>