Hourglass و Selfridges با نوار سایه چشم pop-up آینده پایدار را چشم دوخته اند

خریداران می توانند پالت های سایه چشم قابل بازیافت خود را در پاپ آپ The Curator مارک لوازم آرایشی وگان-دوستانه و بی رحمانه طراحی کنند

لوازم آرایشی ساعت شنی با راه اندازی آخرین پاپ آپ خود در Selfridges ، نگاه خود را به جایزه خلاقیت پایدار اختصاص داده است ، گفته می شود راهی جدید برای تجربه سایه چشم به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

پاپ آپ Curator که تا 22 ژوئیه باز است ، پالت های سایه قابل تنظیم با همان نام تجاری وگان و بدون ظلم را جشن می گیرد و به خریداران اجازه می دهد تا پالت های سایه چشم خود را ایجاد کنند ، از بین 40 سایه در چهار طیف گسترده ای تمام می شود

بازدیدکنندگان می توانند از بین پالت های 1 ، 3 یا 5 تشتی انتخاب کنند و می توانند از مجموعه # ساعت گردشی Hourglass با سایه هایی که توسط افراد تأثیرگذار از جمله مدل جورجیا می جگر و آرایشگر مشهور جیمز مولوی انتخاب شده است ، خریداری کنند.

آرایشگران این برند متعلق به یونیلور نیز برای رزرو خدمات رایگان خریداران در دسترس خواهند بود و به آنها این امکان را می دهد که چهره شخصی شده خود را زنده کنند.

علاوه بر این ، پالت هایی ساخته شده اند که قابل استفاده مجدد و قابل بازیافت هستند ، از قلع و پلاستیک بازیافتی پس از مصرف مصرف کننده (PCR) ساخته شده اند ، که گفته می شود باعث کاهش ضایعات یک بطری پلاستیکی در هر پالت 1 ظرف ، دو و نیم بطری در هر 3 با توجه به نام تجاری ، پالت پان و پنج بطری در هر پالت 5 تابه.

مدیرعامل و بنیانگذار ساعت شنی Carisa Janes اظهار داشت: ”من مسئول مراقبت را با در نظر گرفتن پایداری طراحی کردم.

“این یک روش هدفمند برای خرید سایه چشم است ، که به شما امکان می دهد سایه های دقیق مورد نظر خود را انتخاب کنید ، بنابراین در نهایت با یک پالت پر از سایه های اضافی که هرگز استفاده نخواهید کرد ، مواجه نخواهید شد ، در حالی که پالت های شیک قابل تعویض به کاهش ضایعات در طول زمان کمک می کنند.

“دقیقاً مانند پایداری مد لوکس ، سرپرست درباره سرمایه گذاری در آینده شما است – شما هم اکنون یک پالت با کیفیت بالا خریداری کرده و سپس برای همیشه از آن استفاده می کنید.”

این پاپ آپ بخشی از سلف پایداری Project Earth Selfridges است که به برندها و محصولات زیبایی قابل بازیافت و قابل جبران کمک می کند و سال گذشته با هدف افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای تجربه های خرده فروشی سازگار با محیط زیست عرضه شد.

ملیسا مک گینیس ، رئیس خرید زیبایی در Selfridges ، افزود: “ما فوق العاده هیجان زده هستیم که مجموعه سایه چشم متشکل از ساعت شنی را در اینجا در Selfridges راه اندازی می کنیم.

“ما نمی توانیم صبر کنیم تا ببینیم مشتریان ما پیشنهاد شخصی سازی را تجربه می کنند.”

آخرین راه اندازی ساعت شنی به تعداد فزاینده ای از مارک های زیبایی و عطر پیوست که محصولات قابل شارژ مجدد را در فروشگاه های لوکس ارائه می دهند ، از جمله مواردی از قبیل شارلوت تیلبری ، MAC ، تام فورد و آرمانی ، در حالی که گفته می شود Selfridges با 80 مارک زیبایی و 20 برند کار می کند cross-category برای ارائه مفاهیم قابل استفاده مجدد تر به خریداران راه اندازی می شود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>