
خرده فروشی
برند زیبایی با مارک صورتی هزار ساله اکنون 266 میلیون دلار سرمایه جمع کرده است

اندکی پس از اعلام بازگشایی فروشگاه های فروش آجر و ملات ، گلوسیه 80 میلیون دلار از اعتبارات سری E را تضمین کرده است.
با نام تجاری Lone Pine Capital ، مارک D2C با رنگ صورتی گفت که کانال های آنلاین و آفلاین خود را مقیاس بندی می کند تا “مقصد شماره جهان برای کشف زیبایی” شود.
این آخرین دور از بودجه ، کل سرمایه گذاری Glossier را به 266 میلیون دلار می رساند ، طبق گزارشات ، ارزش شرکت 1.8 میلیارد دلار است.
گلوسیه در سال 2014 توسط امیلی ویس تاسیس شد و بیشتر به دلیل شعار “اولین بار در پوست” شناخته می شود و دارای پنج میلیون مصرف کننده در سطح جهان است.
گلوسیر در ماه اوت تعطیلی دائمی فروشگاه ها را در نتیجه بیماری همه گیر Covid-19 اعلام کرد.
با این حال ، ماه گذشته ، مارک آمریکایی افتتاح سه فروشگاه جدید در سیاتل ، لس آنجلس ، ایالات متحده و لندن ، انگلستان را تأیید کرد ، که در سال های آینده تعداد بیشتری فروشگاه در جهان افتتاح می شود.
ویس گفت: “هنگامی كه گلوسیر به عنوان یك شركت زیبایی بومی دیجیتال راه اندازی شد ، ما در صنعت خود ناهنجاری بودیم ، كه ابداع آن فراتر از آجر و ملات به کندی انجام شده است.
“اکنون ، نزدیک به هفت سال از سفر Glossier می گذرد ، استراتژی ما و انتظارات مصرف کنندگان زیبایی در همه جا مطابقت دارد: کشف زیبایی به طور فزاینده ای در اینترنت آغاز می شود زیرا افراد به دنبال الهام از دوستان و غریبه ها هستند ، و مشتریان می خواهند روان بین الکترونیکی همهجانبه و شخصی حرکت کنند تجارب تجاری و خرده فروشی. این آینده ای است که ما همیشه در آن چشم دوخته ایم. “
حامیان مالی اخیر Glossier ، از جمله Lone Pine Capital ، سرمایه گذاران فعلی Forerunner Ventures ، Index Ventures ، IVP ، Sequoia Capital و Thrive Capital بودند.
کلی گرانات ، مدیر نمونه کارها در Lone Pine Capital ، افزود: “جامعه ای که پیرامون رویکرد Glossier به زیبایی شکل گرفته است ، جامعه ای که از آزادی و انتخاب فردی حمایت می کند ، رابطه مستقیم Glossier با مشتریان خود را هرچه بیشتر قدرتمندتر کرده است.
“این در حال حاضر یک شرکت زیبایی و شاخص دوران تعریف شده است ، و ما از بازی در ارائه تجربیات و محصولات Glossier برای مردم در همه جا هیجان زده هستیم.”
Leave a reply