Glossier بازگشت جهانی به خرده فروشی را انجام می دهد

مورد علاقه پیشگام زیبایی D2C ساخت یک آجر و خمپاره انداز است ، با مانترا “اول مردم ، محصول دوم”

15 ماه پیش در پی شیوع بیماری ویروس کرونا ، ناوگان جهانی خشت و خمپاره خود را قفل کرد ، اولین برند زیبایی دیجیتال Glossier در حال آماده سازی بازگشت به خیابان بزرگ است.

رئیس اجرایی امیلی ویس در 13 مارس سال گذشته تصمیم گرفت “بهداشت عمومی را از نیازهای برند” جلو ببرد ، زمانی که فقط 1660 مورد Covid-19 در ایالات متحده تأیید شده بود – تعداد مرگ و میرها در ایالات متحده از Covid-19 اکنون بیش از 600000 است.

اما همانطور که دنیا از ماهها محدودیت قفل مجدد شروع به کار می کند ، گلوسیر معتقد است اکنون زمان مناسب برای بازگشت سه بعدی خود است.

اولین فروشگاه جدید و دائمی فروشگاه سیاتل خواهد بود که انتظار می رود در ماه آگوست از مشتریان استقبال کند ، سپس در پاییز یک مقصد در لس آنجلس و یک فروشگاه دائمی در Lonodn ، انگلستان ، که اولین فروشگاه نیز خواهد بود- همیشه گل سرسبد بین المللی نامشخص.

در همین حال ، فروشگاه آن در نیویورک ، در شهر زادگاه گلوسیر ، که در مارس 2020 با همتایان خود بسته شد ، در سال 2022 آشکار خواهد شد.

ویس گفت: “سه فروشگاه اول ما اوج همه چیزهایی است که ما از تجربیات آفلاین قبلی خود آموخته ایم و مانند این تجارب ، آنها از طریق عینک های رنگی Glossier به هر شهر نگاه می کنند.”

“هر یک از این فروشگاه ها به گونه ای طراحی شده است که همه با الهام از سفر شخصی متمرکز بر کشف خود و تعلق خاطر ، به دیگران برای یافتن لذت و اطمینان از سبک زیبایی شخصی خود القا می کنند.

گفته می شود که تجارب خرده فروشی “مردم محور” هستند و دارای یک مانترا “اول مردم ، محصول دوم” هستند. شروع با کارمندان خود ، که مورد توجه فروشگاه های جدید قرار خواهد گرفت.

برای اطمینان از یک محیط کار مطلوب برای کارکنان ، ویس یک رئیس افراد خرده فروشی ، هکتور کاماچو ، یک پیشکسوت منابع انسانی با 15 سال سابقه صنعت استخدام کرده است.

“پس از جمع آوری و تأمل در تمام آموخته های خود ، ما متعهد شدیم تا از طریق پشتیبانی اختصاصی منابع انسانی ، هدایت فروشگاه با تجربه ، آموزش تنوع ، عدالت و شمول و تخفیف ، یک قانون جدید رفتار و موارد دیگر ، رویکرد ما را دوباره تصور کند. “، گفت كاماچو.

“ما یک فلسفه تجربه اولین کارمندان را ایجاد کردیم ، ریشه در اصالت ، صداقت ، شمولیت ، برابری و همدلی دارد.”

با بستن خرده فروشی ها ، گلوسیر در آگوست سال گذشته تصمیم گرفت که به دلیل تأثیر همه گیر ویروس کرونا ، تمام مشاغل خرده فروشی خود را در فروشگاه قطع کند.

گفته می شود که کارمندان Glossier از ماه ژوئن مورد استفاده قرار گرفته اند و انتظار می رود که کارمندان آمریکایی تا پایان ماه اکتبر 12 هفته حقوق جدائی و خدمات درمانی دریافت کنند ، با این حال به کارمندان انگلیس در پاپ آپ لندن هیچ نوع بسته مزایایی ارائه نشده است.

ویس در مورد بازگشت نام تجاری خود به خرده فروشی گفت: “ما آینده ای را تصور می کنیم که تجربیات دیجیتال و آفلاین در هماهنگی وجود داشته باشد ، همه اینها در خدمت کمک به مردم برای برقراری ارتباط عمیق تر با خود و دیگران است.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>