Givaudan برای به دست آوردن شرکت هوش مصنوعی Myrissi

این شرکت فرانسوی فناوری تولید کرده است که عطرها را به الگوها و تصاویر رنگی ترجمه می کند

به عنوان بخشی از استراتژی خود برای گسترش توانایی های خود در هوش مصنوعی (GI) ، Givaudan قرارداد خرید Myrissi ، یک شرکت مستقر در فرانسه را امضا کرده است که فناوری ثبت اختراع آن قادر به تبدیل عطرها به الگوهای رنگی و تصاویر است.

این ارتباط بین رنگها ، احساسات و عطرها بر اساس پایگاه داده ای از بیش از 25000 آزمایش مصرف کننده الگوبرداری شده است و گفته می شود رویکرد مشتری محوری میریسی از توسعه عطرهایی پشتیبانی می کند که کاملاً خلاصه بازاریابی مشتریان را بازتاب می دهد.

“خرید Myrissi با استراتژی طولانی مدت عطر و زیبایی ما مطابقت دارد. تخصص آنها در هوش مصنوعی ما را در پیشنهاد دادن رویکردهای داستان سرایی بصری و کلامی جدید به مصرف کنندگان پشتیبانی خواهد کرد ، “Maurizio Volpi ، رئیس Givaudan Fragrance & Beauty ، اظهار داشت.

“این امر به ویژه در دوره ای که تجارت الکترونیکی در حال رونق است بسیار مهم است. ماموریت ما این خواهد بود که از مشتریان خود پشتیبانی کنیم تا بوی محصولات آنها را به الهام بخش ترین حالت برانگیزد ، و به مصرف کنندگان در انتخاب محصولی متناسب با ترجیحات آنها کمک کنیم. “

موریل ژاکوت ، که میریسی را در سال 2014 تأسیس کرد ، افزود: “ما بسیار مفتخریم که به Givaudan پیوسته ایم و پلتفرمی را که طی ده سال با موفقیت توسعه داده ایم ، وارد می کنیم.

“ما کاملاً معتقدیم که این فرصت خوبی برای گسترش تخصص دیجیتال ما در روایت داستانهای جذاب عطر است که از نظر عاطفی در بین مصرف کنندگان طنین انداز می شود.”

شرایط معامله اعلام نشده است اما انتظار می رود معامله در Q1 2021 بسته شود.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>