Frank Body با Get Personal Series موضوعات تابو را از بین می برد

وبلاگ نویس زیبایی و طرفدار مثبت بدن ، استفانی یبوها اولین پرسش و پاسخ صمیمی این برند را آغاز می کند

در پشت راه اندازی زیبایی طیف جدید Everyday ، نام تجاری A-beauty Fank Body سری جدید Get Personal خود را معرفی کرده است.

این مجموعه دیجیتالی که برای راه اندازی مکالمه پیرامون موضوعات سنتی تابو ، از جمله بدن ، جنس ، نژاد و صمیمی ترین لحظات زنان طراحی شده است ، از طریق کانال های اجتماعی این برند آغاز شده است ، Fattily Ever Afater نویسنده و تأثیرگذار زیبایی Stephanie Yeboah.

در ویدئوی پرسش و پاسخ پنج دقیقه ای ، یبوها نام “قسمتهای خصوصی” ، مثبت بودن بدن برای زنان با اندازه بزرگ و حرکت پذیرش بدن را برداشته است.

Yeboah همچنین یک وبلاگ نویس زیبایی و طرفدار پذیرش بدن است.

مجموعه Everyday Frank Body به منظور ارائه محصولات مراقبت شخصی “پس از تصور” معرفی شد.

خط 5 قوی دارای دو دئودورانت ، دو شستشوی بدن و یک شستشوی صورت جدید است.

خوشبوکننده های فاقد آلومینیوم (هرکدام 11.95 پوند) با مواد “تمیز” به بازار عرضه می شوند و در یک نوع خیار و چای سبز یا یک اسکو بدون بو وجود دارند.

برای جلوگیری از بو و تسکین پوست هر دو محصول با روغن سبوس برنج مخلوط شده اند.

در همین حال ، شستشوی بدن (هر کدام 9.95 پوند) که در نسخه های معطر و معطر Milk & Honey موجود است ، با آلو کاکادو ، عصاره انار و عنصر قهرمان مارک ، عصاره دانه قهوه مخلوط می شود.

سرانجام ، شستشوی صورت سالیسیلیک با نام تجاری جدید (9.95 پوند) ، ساخته شده با مواد فعال ، برای مصرف کنندگان با پوست مستعد آکنه و حساس است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>