Fellowship مارک دامادی مناسب برای آقایان را با طراحی جسورانه از Free The Birds راه اندازی کرد

مارک مستقر در انگلستان با ارائه محصولات پوست ، بدن و مو ، دارای بسته بندی های روشن و جسورانه برای انتقال ارزش های جامعه و برابری است.

نام تجاری جدید آراستگی The Fellowship در صحنه مراقبت از مردان راه اندازی شده است و مجموعه ای از محصولات مراقبت از پوست ، بدن و مو را برای “آقا مدرن” با طراحی بسته بندی جسورانه و هویت تجاری ایجاد شده توسط آژانس طراحی Free the Birds ارائه می دهد.

با هدف به چالش کشیدن زیبایی سنتی محصولات مردانه ضمن برقراری ارتباط با ارزشهای اصلی برند در جامعه و برابری – که The Fellowship به عنوان “اخلاق جوانمرد مدرن” توصیف می کند – Free The Birds یک پالت رنگی شاد برای استفاده در بسته بندی انتخاب کرد ، و همچنین آرم The Fellowship با حروف درشت سیاه و سفید ، که به منظور نشان دادن احساس غرور و شرمندگی در مورد مراقبت از خود طراحی شده است که برند مستقر در انگلیس امیدوار است بتواند آن را در میان مشتریان خود تبلیغ کند.

نیک واوس ، مدیر خلاق و شریک Free The Birds ، در توضیح گزینه های طراحی ، گفت: “سنتی که در محصولات نظافت مردانه وجود دارد ، انتخاب رنگ های خاکستری ، سیاه و قهوه ای است.

“اما تصورات از مردانگی در حال تغییر است ، و با این وجود ، پیش فرض های جنسیتی ما درباره رنگ.

“پالت رنگی برجسته و برجسته ای که ما انتخاب کرده ایم ، فقط نوعی مدرنیسم است که Fellowship و مشتریان هدف آن را مجسم می کنند ، و همچنین اطمینان می دهد که محصولات بلافاصله توجه مشتری را جلب می کنند ، این امر خصوصاً برای مارک های جدیدی که وارد این رقابت می شوند بسیار مهم است دسته بندی.”

مراقبت از خود ساده شده است

برچسب زدن این برند از تایپوگرافی ساده با استفاده از علامت “برابر” (=) به عنوان نقشی برای برقراری ارتباط فواید هر محصول – مانند “عصاره نارگیل برابر است با رشد موی سالم” – برای ایجاد نگرش “بدون هیچ زحمتی” نسبت به نظافت برای جلب توجه استفاده می شود. به مشتری هدف Fellowship.

سرانجام ، طبق گفته Free The Birds ، محصولات با درب و پمپ های مشکی ساده در اختیار شما قرار می گیرند تا یک حس صنعتی و همچنین یک حس بلوغ و کیفیت داشته باشند.

دانکن موریس ، بنیانگذار The Fellowship ، افزود: “بازار آرایش مردان به طور فزاینده ای شلوغ است و با توجه به انتخاب و محدود بودن اوقات فراغت مردان مدرن ، انتخاب مارک مناسب می تواند دلهره آور باشد.

“ما به نام تجاری خود نیاز داشتیم تا در بین مردم برجسته شده و به سرعت با آنچه كه هستیم ارتباط برقرار كنیم ، به گونه ای كه احساس گول زدن یا طراحی بیش از حد نداشته باشد.

“ما از هویت جدید بسیار خوشحالیم که الگوهای chartreuse برابر را در کانال های دیگر خود ، از جمله حساب اینستاگرام و وب سایت خود ، تکرار کرده ایم.”

ویژگی های طراحی جدید بسته The Essential Founders Kit The Fellowship (84 پوند) که شامل مرطوب کننده پیشرفته ، شامپو تقویت کننده ، نرم کننده تغذیه ای ، انرژی دهنده شستشوی صورت و بدن و مرطوب کننده تقویت کننده بدن است و در اواخر سال جاری به محصولات بیشتری عرضه خواهد شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>