Estée Lauder برای قرعه کشی در ژنرال Z از TikTok استفاده می کند

غول لوازم آرایشی و بهداشتی از بستر رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری ویدیو به عنوان وسیله ای برای بهره برداری از اطلاعات جدید استفاده خواهد کرد

TikTok حضور خود را به عنوان وسیله نقلیه مهمی در عرصه زیبایی تقویت کرده است و غول لوازم آرایشی و بهداشتی پوست Estée Lauder به جمع مارک های پلت فرم ایجاد ویدیو پیوست.

این حساب ،esteelauder ، که به طور رسمی در روز جمعه راه اندازی شد ، با چالش هشتگ #NightDoneRight شروع شد ، از 12 تا 14 ژوئن ، با هدف آموزش به مشتریان در مورد اهمیت برنامه های شبانه ، طبق براق.

برای کمک به ابتکار عمل ، Estée Lauder با 11 سازنده TikTok از جمله Liane Valenzuela و Mireya Rios همکاری کرده است که با همدیگر در سایت 14.8 میلیون نفری مشترک هستند.

مارک های مراقبت از پوست در این سایت در حال رشد بوده اند ، اما از زمان راه اندازی مارک های تجاری در این سیستم عامل ، لوازم آرایشی رنگی بر صحنه غالب شده اند.

برند Toe Faced متعلق به Estée Lauder از طریق سایت حضور پررنگی دارد ، در حالی که Fenty Beauty و Huda Beauty به ترتیب با 844k و 4.1 میلیون فالوور فضا را فرماندهی کرده اند.

و طبق گفته Jon Roman ، SVP استودیو لودر در زمینه بازاریابی مصرف کننده و آنلاین ، دلیل عضویت در این سایت جذب نسل جدیدی از مصرف کنندگان بود.

وی گفت: “ما متمرکز بر این هستیم كه مطمئن شویم كه در حال ایجاد محتوایی مناسب برای مخاطب مناسب هستیم.” براق.

“اما ما می خواهیم در مورد جامعه کمی متفاوت فکر کنیم. این یک جامعه از مصرف کنندگان Estée Lauder در TikTok نیست ، ما در واقع می خواهیم جامعه ای از TikTokers ایجاد کنیم که سرانجام برند ما را در سیستم عامل خود دوست دارند. “

محصولات Estée Lauder برخلاف رقبای Drunk Elephant و Glossier که جمعیت شناختی جوان تری را به خود جلب می کنند ، دارای برچسب قیمت بالایی هستند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>