Dr.PAWPAW لیست اصلی بازار خرید چینی Tmall Global را تضمین می کند

Dr.PAWPAW Oddity Asia را برای مدیریت راه اندازی خود در چین منصوب کرده است

استادان چند کاره Dr.PAWPAW در بازار مصرف چینی ماموت Tmall Global راه اندازی شده اند. فروشگاه Dr.PAWPAW با پیوستن به بیش از 185000 مارک ، اکنون 500 میلیون کاربر از پلت فرم تجارت الکترونیکی را روبرو می کند که به طور کلی 61.5 درصد از بازار تجارت الکترونیک B2C چین را تشکیل می دهد.

Dr.PAWPAW Oddity Asia را برای مدیریت راه اندازی در چین و تأمین نیازها و خواسته های مصرف کنندگان بازار آسیا منصوب کرده است.

Tmall Global از زمان راه اندازی در سال 2008 تاکنون یک بازار در حال تکامل بوده و بیشتر و بیشتر مشاغل انگلستان در خارج از کشور از مزایای این محصول بهره می برند و این یک معامله بزرگ برای تولید انگلیس است.

Dr.PAWPAW سالهاست که مورد تقاضای بازار آسیا بوده و اکنون سرانجام در بزرگترین پلتفرم فروش ، ساخت نام تجاری و ایجاد مخاطب جدید مصرف کننده در چین حضور دارد.

Dr.PAWPAW نام تجاری با هدف است که بازدهی دارد و درصدی از فروش سالانه آنها به Teenage Cancer Trust اهدا می شود.

https://www.youtube.com/watch؟v=t0S5-jmdKmI

جانی پاترسون ، بنیانگذار Dr.PAWPAW اظهار داشت: “ما بسیار خوشحالیم که اعلام کردیم Tmall Global را راه اندازی کرده ایم ، بیش از 18 ماه از ساخت آن می گذرد تا به این مرحله برسیم و ما با یک شریک باور نکردنی کار می کنیم – Oddity تا این اتفاق بیفتد

“این یک لحظه بزرگ برای تولید انگلیس است که Dr.PAWPAW یک مارک انگلیسی تولید و ساخته شده است ، تا وارد این بازار جدید شود.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>