Dolce and Gabbana Beauty فضایی را در قفسه Lookfantastic فرود می آورد

از محصولات آرایشی لوکس و رنگی گرفته تا نمونه عطرهای رایانه ای ، مشتریان می توانند از طریق سایت متعلق به گروه Hut ، خط کامل مارک زیبایی را خریداری کنند.

Dolce & Gabbana Beauty با فروشگاه الکترونیکی زیبایی Lookfantastic که متعلق به گروه Hut است ، یک معامله خرده فروشی منعقد کرده است.

این تصمیم اولین حرکت مارک متعلق به Shiseido به یک فروشنده عمده فروش عمده شخص ثالث است.

محصولات این برند تا به امروز تنها از طریق Harrods ، Net-a-Porter و سیستم عامل مستقیم مصرف کننده آن dolcegabbanabe Beauty.com در دسترس بوده است.

این مارک در بیانیه مطبوعاتی مشترک با تجارت لوازم آرایشی.

این مارک افزود: “این خطوط منحصر به فرد با علاقه مدیترانه ای ساخته شده اند و کاملاً برای توانمندسازی زنان و ادای احترام به جذابیت ذاتی آنها طراحی شده اند.”

Dolce & Gabbana در سال 2009 با اسکارلت جوهانسون به عنوان چهره این کمپین ، در گروه محصولات آرایشی رنگ قرار گرفت.

نام تجاری Domenico Dolce و Stefano Gabbana به مجموعه گسترده مارک های Lookfantastic از جمله Estée Lauder ، Carolina Herrera و Marc Jacobs پیوست.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>