Dabble و Dollop با استفاده از تهویه مطبوع گیلاس در بالا ، زمان حمام را شیرین می کنند

مارک آمریکایی که پیشگام شخصی سازی در زیبایی برای مصرف کنندگان جوان است ، به خط بوی شیرین اضافه می کند

نام تجاری حمام کودکان Dabble & Dollop یک تهویه مطبوع جدید با رایحه شیرین به خط تولید خود معرفی کرده است.

Cherry on Top آخرین عطر و طعم این مجموعه است که به شامپوها ، حمام های حباب دار و شستشوی بدن با نام تجاری نارگیل ، بلوبری ، توت فرنگی ، نارنگی ، لیمو ، خربزه عسل و وانیل پیوست.

این محصول جدید ، مانند مجموعه کامل این برند ، با فناوری SmartScent آن مخلوط شده است که برای به حداقل رساندن قرار گرفتن کودکان در معرض آلرژن ها ، فرموله شده است.

گفته می شود که تمام محصولات با کمتر از ده ماده تشکیل شده اند و توسط بنیانگذار مارک تجاری و پیشکسوت مواد اولیه مراقبت شخصی استفانی لشنی انتخاب شده اند.

“از زمانی که ما Dabble & Dollop را کمی بیش از یک سال و نیم پیش راه اندازی کردیم ، مشتریان ما خواهان تهویه مطبوع هستند ، هدف ما ایجاد محصولی بود که به خوبی کار کند و بوی خوبی داشته باشد و دارای بالاترین کیفیت مواد تشکیل دهنده منابع ایالات متحده باشد.” گفت مادر سه.

“ما نمی توانیم صبر کنیم تا مشتریان ما Cherry on Top را با هفت رایحه میوه دیگر ما ترکیب کنند.”

با راه اندازی در سال 2019 ، Dabble & Dollop با USP ظهور کرد که به کودکان اجازه می داد از کودک نوپا به بالا استفاده کنند و محصولات زمان حمام خود را مخلوط کنند.

به دنبال کارت های ضد آب یا رفتن به سراشیبی ، کودکان می توانند ترکیبات خود را در کاسه مخلوط ارائه شده برای شخصی سازی زمان حمام خود ایجاد کنند.

لشنی همچنین انتظار می رود با ایجاد برنامه های سفارشی برای مدارس که به کودکان در مورد علم مواد لازم آموزش می دهد ، در مورد لوازم آرایشی نیز خرد خود را به دست دهد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>