CPL Aromas از هویت بصری و وب سایت جدیدی رونمایی می کند

نگاه جدید برای انعکاس ارزشهای اصلی خدمات ، استقلال و خانواده طراحی شده است

CPL Aromas هویت بصری جدید خود را با هدف انعکاس بهتر تمرکز شرکت در خدمات مشتری ، استقلال و افتخار به عنوان یک تجارت خانوادگی نشان داده است.

ظاهر جدید آنچه شرکت را “Playful Square” نامیده می شود ، نمایشی در لوگوی CPL Aromas است.

گفته می شود Playful Square با تفکر واقعی خارج از جعبه ، نوآوری و سادگی را به ذهن متبادر می کند.

وب سایت و کانال های رسانه های تازه شده همچنین با نگاهی به نقاط عطف این شرکت در طول دهه ها ، تاریخ CPL Aromas را جشن می گیرند.

کریس پیکتال ، مدیر عامل شرکت CPL آروماس ، گفت: “همانطور که وارد سال 2021 و 50 سالگی خود شدیم ، مدتی طول کشید تا در مورد اینکه CPL Aromas از کجا آمده است و کجا به عنوان یک شرکت می خواهیم تأمل کنیم.”

“احساس می شد زمان مناسب برای تازه سازی هویت بصری برند و راه اندازی وب سایت جدید ما است ، تا به وضوح نشان دهد که برای چه چیزی ایستاده ایم و ارزشهایی که ما را به اینجا رسانده است.”

آلخاندرو ماسالین ، مدیر برند و بازاریابی شرکت افزود: “در حالی که هویت بصری جدیدی ایجاد می شد ، برای ما مهم بود که بخاطر داشته باشیم چه چیزی ما را به اینجا آورد.”

“همانطور که آرم مارک و رنگ بنفش شگفت انگیز ما ثابت می ماند ، تعهد ما نسبت به خدمات عالی مشتری ، استقلال و منشأ خانوادگی و غرور ما نیز همین طور است. این نگاه جدید تنها به ما کمک می کند تا آنها را بهتر به نمایش بگذاریم. “

در ماه های آینده ، تازه سازی نام تجاری جدید در 18 دفتر و پنج سایت تولیدی در سراسر جهان مستقر خواهد شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>