
عناصر
نگاه جدید برای انعکاس ارزشهای اصلی خدمات ، استقلال و خانواده طراحی شده است

CPL Aromas هویت بصری جدید خود را با هدف انعکاس بهتر تمرکز شرکت در خدمات مشتری ، استقلال و افتخار به عنوان یک تجارت خانوادگی نشان داده است.
ظاهر جدید آنچه شرکت را “Playful Square” نامیده می شود ، نمایشی در لوگوی CPL Aromas است.
گفته می شود Playful Square با تفکر واقعی خارج از جعبه ، نوآوری و سادگی را به ذهن متبادر می کند.
وب سایت و کانال های رسانه های تازه شده همچنین با نگاهی به نقاط عطف این شرکت در طول دهه ها ، تاریخ CPL Aromas را جشن می گیرند.
کریس پیکتال ، مدیر عامل شرکت CPL آروماس ، گفت: “همانطور که وارد سال 2021 و 50 سالگی خود شدیم ، مدتی طول کشید تا در مورد اینکه CPL Aromas از کجا آمده است و کجا به عنوان یک شرکت می خواهیم تأمل کنیم.”
“احساس می شد زمان مناسب برای تازه سازی هویت بصری برند و راه اندازی وب سایت جدید ما است ، تا به وضوح نشان دهد که برای چه چیزی ایستاده ایم و ارزشهایی که ما را به اینجا رسانده است.”
آلخاندرو ماسالین ، مدیر برند و بازاریابی شرکت افزود: “در حالی که هویت بصری جدیدی ایجاد می شد ، برای ما مهم بود که بخاطر داشته باشیم چه چیزی ما را به اینجا آورد.”
“همانطور که آرم مارک و رنگ بنفش شگفت انگیز ما ثابت می ماند ، تعهد ما نسبت به خدمات عالی مشتری ، استقلال و منشأ خانوادگی و غرور ما نیز همین طور است. این نگاه جدید تنها به ما کمک می کند تا آنها را بهتر به نمایش بگذاریم. “
در ماه های آینده ، تازه سازی نام تجاری جدید در 18 دفتر و پنج سایت تولیدی در سراسر جهان مستقر خواهد شد.
Leave a reply