Coty آماده استراتژی جدیدی برای رشد برای برندها و بازارهای مهم زیبایی است

صاحب زیبایی آمریکایی قصد دارد در کنار راه اندازی Skkn خط مراقبت از پوست کیم کارداشیان ، چندین بخش از تجارت خود را “جوان سازی و تغییر مکان” دهد.

کنگره زیبایی Coty از استراتژی رشد بلندمدت جدیدی رونمایی کرده است که در آن مارک های اصلی مصرف کننده را تغییر مکان می دهد ، بر اساس پرستیژ و تجارت مراقبت از پوست کار می کند و عملیات در چین را تسریع می کند.

Coty روز جمعه در یک رویداد سرمایه گذار گفت که با “جوان سازی و تغییر مکان” چندین بخش از نمونه کارها ، عملکرد برند مصرف کننده خود را تقویت می کند.

CoverGirl ، سالی هانسن ، ریمل ، MaxFactor و آدیداس از جمله مارک هایی هستند که Coty امیدوار است از طریق آنها رشد بهتری داشته باشد ، که با تغییر تمرکز خود بر ارزش سهام برند ، روندهای اصلی ، اهداف مشخص مصرف کننده و نوآوری در محصولات به دست خواهد آورد.

به طور خاص CoverGirl با استفاده از میراث تجاری خود به عنوان یک رهبر زیبایی ، و حمایت از راه اندازی برای جلب نظر مشتری گسترده تر در ایالات متحده ، شاهد تغییر در استراتژی برند خواهد بود.

این امر با معرفی یک کمپین عمده بازاریابی جدید برای این برند 60 ساله پشتیبانی خواهد شد.

پروژه “Simply Ageless” شاهد بازگشت نیکی تیلور است که در دهه 90 سفیر CoverGirl برای این برند بود و انتظار می رود هفته آینده پخش شود.

فراتر از مارک های آرایش ، کوتی در حال ساخت نمونه کارهای مراقبت از پوست خود با افزودن مارک چهارم به نام Skkn by Kim ، مارک مراقبت از پوست مغز زیبایی و میلیاردر کیم کارداشیان است.

کارداشیان ، که در مارس سال جاری درخواست علامت تجاری این مارک را تحت پوشش مراقبت از پوست ، مراقبت از مو ، محصولات ناخن ، عطر و شمع کرد ، انتظار می رود که در سال 2022 سرمایه گذاری جدید خود را آغاز کند.

Coty همچنین در حال استفاده از روند طب احیا و ایجاد محصولات زیبایی سبز برای تجارت فعلی خود در زمینه مراقبت از پوست Lancaster and Philosophy است.

این گروه قصد دارد Lancaster ، یک مارک سنتی ضد آفتاب ، را به عنوان یک پیشرو در مراقبت از پوست تصور کند. و فلسفه انتظار می رود که از یک نام تجاری زیبایی خوب به یک رهبر در مراقبت از پوست “سکاتیکی” سبز تبدیل شود.

Coty همچنین گفت که فرصتی را برای گسترش مارک های طراح و مصرف کننده خود در عرصه مراقبت از پوست می بیند.

قول از پرستیژ

در جای دیگری از تجارت ، Sue Nabi ، مدیر عامل Coty ، می خواهد عملکرد تجارت Prestige خود را افزایش داده و سهم بازار خود را در چین سودآور سه برابر کند.

دو برابر شدن عطر لوکس خود ، Coty با سه برند برتر ده عطر زنانه و دو عطر مردانه برتر سال 2020 در کارنامه خود ، انتظار می رود که عطرهای بیشتری به بازار بیاورد و حضور رایحه صنعت خود را گسترش دهد.

در همین حال ، از نظر تقویت سایر دسته های Prestige ، تا سال 2025 ، Coty انتظار دارد حضور مراقبت از پوست خود را از 6 درصد به بیش از 10 درصد و محصولات آرایشی را به حدود 3 درصد برساند.

با توجه به اینکه همه گیری همچنان بر نحوه خرید بسیاری از مصرف کنندگان تأثیر می گذارد ، صاحب زیبایی همچنین از طریق یک استراتژی دیجیتال جدید تجارت الکترونیکی و رشد مستقیم خود را به مشتری افزایش می دهد.

کوتی با تحرک 40 درصدی رشد فروش تجارت الکترونیکی خود در Q2 2021 ، گوش دادن اجتماعی و تجارت اجتماعی را به سایر حوزه های تجاری خود ادغام خواهد کرد.

نبی گفت: “Coty در موقعیت ایده آل قرار دارد تا از طریق شش اولویت استراتژیک ما فروش و سود را تسریع کند ، که نمونه کارها را برای جابجایی و فرصت های بزرگ پیش رو تغییر می دهد و گسترش می دهد.”

“ما پیش بینی می کنیم که تقاضا برای محصولات زیبایی به دلیل سهولت محدودیت های همه گیر منجر شود ، که منجر به زیبایی لوکس ، زیبایی پاک ، چین و مراقبت از پوست می شود.

“عملکرد ما توسط یک نمونه کار هدفمند و بسیار متمرکز پشتیبانی خواهد شد: در لوکس با مارک های بسیار مطلوب لنگر می اندازد و از طریق فعالیت های نوآورانه همه کانال ارائه می شود.”

وی ادامه داد: “ما قصد داریم از این استراتژی برای ساختن Coty در یک نیروگاه زیبایی جهانی واقعاً استفاده کنیم.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>