Colgate با زیر برند جدید دنبال Gen Z می رود

غول خمیردندان در حال ظهور در گروه زیبایی دهان در حال ظهور است که توسط موج جدیدی از مارک های indie و اخلال گر که در حال نوسازی بازار هستند ، هدایت می شود.

کالگیت جدیدترین برند لوازم آرایشی و بهداشتی است که سعی دارد Gen Z را با یک مارک فرعی هدفمند به دست آورد.

شرکت جدید غول مراقبت از دهان و دندان ، که به طور انحصاری در Ulta راه اندازی می شود ، در گروه زیبایی دهان ظاهر می شود ، همانطور که از طریق مارک کندال جنر ، مارک ، پخش کننده جدید Cocofloss و خمیر دندان لوکس Marvis دیده می شود.

مطابق با گرایش به مصرف گرایی مبتنی بر ارزش ، شرکت در حال برنامه ریزی برای اهدای درصدی از فروش است که هنوز غیر انتفاعی اعلام نشده است.

هفت محصول برای اولین بار با این خط تولید می شوند ، از جمله خمیر دندان سفید کننده و درمان ، دهان شویه دهان ، زبانه های دندان ، یک کیت سفید کننده و همچنین یک کتابچه راهنمای کاربر و یک مسواک برقی.

طبق گفته Dana Medema ، معاون مراقبت از دهان و دندان ، کالگیت آمریکای شمالی ، شرکت پاسخگوی خواسته ژن Z برای بیان خود و اصالت است.

وی ادامه داد: “CO. توسط کلگیت بیش از یک سری محصولات زیبایی دهان و دندان است که به ایجاد لبخندهای روشن تر کمک می کند.”

“این آرزو دارد که از کسانی که هر روز برای ساختن آینده ای روشن تر و فراگیرتر تلاش می کنند ، تجلیل و حمایت کند. ما امیدواریم که بتوانیم جهانی را شکل دهیم که همه در آن احساس امنیت کنند و تشویق شوند که واقعی خود هستند.”

مونیکا آرناودو ، مدیر ارشد بازرگانی در Ulta Beauty ، اضافه کرد: “ما به عنوان یک رهبر زیبایی و مقصد ترجیحی در میان علاقه مندان به زیبایی Gen Z ، می دانیم که کارهای روزمره برای سلامتی جامع میهمانان چقدر مهم است.

“CO توسط کلگیت عمل ساده مسواک زدن را به یک مراسم مراقبت از خود تبدیل می کند.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>