Clubhouse چگونه می تواند به سود مشاغل زیبایی برود

بدون DMs ، بدون stalking و بدون # ADS ، کلاب هاوس شبکه رسانه های اجتماعی است که باعث می شود مصرف کنندگان متوقف شوند و به یکدیگر گوش فرا دهند – بنابراین چه چیزی باعث شده است که این Silicon Valley راه اندازی ستاره رسانه های اجتماعی در حال حاضر شود – و زیبایی به چه درد می خورد؟ ؟ بکی برق متوجه می شود

بدون DM ، بدون فیلم و بدون # تبلیغات – Clubhouse یاغی غیرمتعارف در شبکه های اجتماعی است که چرخ رسانه های اجتماعی را دوباره اختراع می کند.

با ضربه زدن به صحنه در آوریل 2020 ، بخشی از Houseparty ، بخشی از رادیو ، بخشی از برنامه تماس کنفرانسی ، به عنوان یک پلت فرم فقط صوتی راه اندازی شد که کاربران را به گفتگو ، گوش دادن و یادگیری ترغیب می کند – به قول کلاب هاوس.

در زمانی که جلسه حضوری غیرقانونی بود ، سایت فقط دعوت دعوت بر گفتگوها غالب بود و بسیاری فقط می توانستند برای انجام یک ساعت ورزش مجاز از خانه خارج شوند و این فناوری را به حیات ارتباطی خود تبدیل کند.

در حال حاضر ، علی رغم ظهور بسیاری از کشورها از قفل ، برنامه ستاره هنوز هم باعث ایجاد سر و صدا برای عملکرد ، توانایی های تجاری و انحصار تجاری قبلی خود شده است.



با جلب علاقه بیش از 10 میلیون کاربر ، هشت میلیون نفر از آنها از ژانویه 2021 پیوسته اند و توسط پدرخوانده فناوری ، الون ماسک مورد استفاده قرار گرفته است ، این سایت یک تجربه آزمایشی از مصرف کنندگان شبکه های اجتماعی تعاملی و پیرو محور است که به .

این پلتفرم به کاربران امکان می دهد از طریق منافع خود ، چه زیبایی و رفاه ، چه طالع بینی ، چه سیاست و چه اقتصاد – به افراد متصل شوند ، به محض اینکه از آنها برای عضویت دعوت شد. با ورود به سایت ، مصرف کنندگان می توانند به طور یکپارچه بین اتاق های گفتگوی میزبان نخبه گرایان دیگر حرکت کرده و به مکالمه های آنها بپردازند ، عملاً دست خود را برای لحظه ای با میکروفون بلند کنند و در اتصالات اتصالات خود فرو روند.

‘کلاب هاوس چیز خاصی است’

شرکت نوپا خلق پاول دیویسون و روهان ست است که هر دو در زمین بازی مهندسی انحصاری سابقه دارند.

دیویسون مسئول راه اندازی برنامه هایلایت ، یک پلت فرم زیبا برای ملاقات بود ، که مکان کاربران را ردیابی می کرد و اجازه می داد اطلاعات آنها با پروفایل های افراد دیگر در نزدیکی ، که علائق و ارتباطات مشابهی دارند ، به اشتراک گذاشته شود.

اما علی رغم نوشتن چک های میلیونی توسط سرمایه داران خطرپذیر ، هایلایت برای ورود به جریان اصلی بسیار تهاجمی تلقی می شد و فقط یک سال پس از تولد آن ، قبل از اینکه فرصتی برای شعله ور کردن هر لحظه پر زرق و برق داشته باشد ، روی توده سوختگی ریخته شد.

در همین حال ، ست ، که توسط همتایان خود به عنوان یک نبوغ فنی توصیف می شود ، یک کارآفرین است ، که در اوایل کار خود – قبل از فارغ التحصیلی – به Google کمک کرد تا پلت فرم مکان خود را ایجاد کند. وی که مدت شش سال با این غول فناوری کار می کرد ، زیربنای کاربر موقعیت کاربر Google را هدایت کرد. تیم او سپس به ساخت بستر مکان برای اندروید ادامه می دهند.

به راحتی می توان گفت که CV سازندگان کلاب هاوس چیز مهمی نیستند و انفجار آن در بازار مورد توجه سرمایه گذاران خطرناک قرار نگرفت ، که به زودی به دنبال کیف پول دیجیتال خود بودند.

در آوریل 2021 ، 12 ماه پس از انتشار رسمی ، این تجارت دور مالیات سری C را بسته كرد ، كه طبق گفته های a رویترز منبع ، ارزش تخمینی این شرکت را 4 میلیارد دلار تأیید کرد – مبلغی که گفته می شود توییتر برای پرداخت برنامه پیشنهاد داده است.

این بودجه توسط شرکت سرمایه گذاری خصوصی مستقر در سیلیکون ولی ، Andreessen Horowitz ، شرکت هدایت کننده Airbnb ، Buzzfeed و گروه اشتراک دوچرخه برقی Lime ، هدایت شد.

اندرو چن ، شریک عمومی آندرسن هوروویتز ، می گوید: “لحظه ای که آن را دیدیم ، بسیار هیجان زده شدیم.”

“کلاب هاوس مانند بسیاری از برنامه های جدید دره سیلیکون شروع به کار کرد ، با دوستان و خانواده در جامعه فناوری یک محصول آلفا یا بتا را امتحان کردند ، اما با ساختن ویژگی های جدید پل و روهان در یک کلیپ سریع ، این محصول به سرعت رشد کرد.

“به زودی برای من آشکار شد ، چون وقت من در برنامه به بیش از دوازده ساعت در هفته می رسید ، Clubhouse چیز خاصی است.”

اما چه چیزی در مورد سیستم عامل صوتی و مورد تأیید ماسک وجود دارد که آن را به ستاره فعلی سیلیکون ولی تبدیل کرده است و چه کاری می تواند برای رونق کسب و کارهای زیبایی انجام دهد؟

‘شبکه بر روی سوخت موشک’

از نظر روهیت بانوتا ، مدیر منطقه ای سابق Procter & Gamble که برای تأسیس StorySaves ، یک تجارت استراتژیک تجاری با هدف بخش زیبایی ، Clubhouse برای ایجاد ارتباطات جدید یک هدیه الهی بوده است.

او می گوید: “کلاب هاوس مانند شبکه سازی با سوخت موشک است.” تجارت لوازم آرایشی.

“این سرمستی است ، زیرا اگر Clubhouse نبود ، افرادی که در غیر این صورت هرگز به من پاسخ نمی دادند اکنون با من تماس می گیرند.

“شما حتی در درجه اول ، دوم ، سوم یا چهارم درجه جدایی در سایر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی نیستید ، اما در Clubhouse موفق می شوید با مردم روبرو شوید فقط به این دلیل که این برنامه فقط از طریق دعوت مناسب است و فقط برای iOS است.

وی افزود: “كاملاً اتفاقی است كه آنلاین خواهد شد. شما ممکن است هیچ درجه ارتباطی با آنها در هر سیستم عامل دیگری نداشته باشید. ”



و به همین دلیل است که بانوتا معتقد است کلاب هاوس می تواند به عنوان یک بستر ارزشمند برای زیبایی عمل کند و به عنوان یک منبع اطلاعاتی عمل کند که به طور رایگان ارائه نمی شود.

وی توضیح می دهد که فراگیری و توانایی Clubhouse در اتصال کاربران ، به کاربران امکان می دهد از اطلاعات عمیقی که به طور مستقیم باعث پیشرفت تجارت آنها می شود ، بهره مند شوند.

به عنوان مثال ، اگر کاربری بخواهد از شرایط تماس یک خرده فروش خاص مطلع شود یا سه چیز اولویت یک خرده فروش را نسبت به هر چیز دیگری داشته باشد ، این اطلاعات می تواند برتری تجاری را برای یک برند رقم بزند.

“هدف نهایی برای بسیاری از مارک های زیبایی ورود به یک فروشگاه خرده فروشی است و ما از طریق Clubhouse از ارتباط با اتصالات و مشاوره ای بهره مند خواهیم شد ، که در غیر این صورت برخی مجبور به پرداخت هزینه های آن بودند.”

برای پرسیدن این سوالات ، بانوتا توضیح می دهد: “شما فقط می توانید به برنامه بروید ، وارد اتاق زیبایی شوید و این س questionال را بپرسید ، و یک مارک که قبلاً در آن فروشگاه ذخیره شده است ، اگر خود خرده فروش نباشد ، به سوالات شما پاسخ می دهد و دقیقاً همان چیزی را که می خواهید بدانید به شما بگویید.

“من فکر می کنم دانش – شنیدن آن از یک مارک دیگر – بی ارزش است.”

قدرت مکالمه

سام فریدمن بنیانگذار و مدیرعامل عمده فروشی زیبایی دیجیتال Curate Beauty است. او تجربه خود را در کلاب هاوس به عنوان تجربه ای توصیف می کند که معنی دارتر از “دنبال کردن” در سایر سایت های رسانه های اجتماعی است.

او می گوید: “مشتریان ما مشاغل خرده فروشی ، سالن ها و آبگرم هستند ، بسیاری از آنها به دنبال راه های جدیدی برای ارتباط با مخاطبان خود ، بلکه همچنین همتایان تجاری و سرمایه گذاران هستند و کلاب هاوس فضای امن را برای انجام این کار احساس می کند.” تجارت لوازم آرایشی.

“گفتگوها گشودگی و واقعیتی دارند که من معتقدم در هیچ سکوی دیگری وجود ندارد.”

وی افزود: “در جهانی که همه گیر است ، استفاده از فقط یک حس – شنوایی – برای تجربه و تکامل دانش ما احساس طراوت می کند. گاهی اوقات می تواند بسیار قدرتمندتر از زمانی باشد که همزمان ببینیم ، احساس کنیم و بشنویم.

“من همچنین از صراحت و توانایی برقراری ارتباط بیشتر با جامعه شما در گفتگوها و گفتگوهای آزاد بسیار دوست دارم – چیزی که پادکست ها از آن بی بهره اند. و در حالی که LinkedIn اصلی ترین پلتفرم اجتماعی تجارت به کسب و کار بوده است ، Clubhouse برای دنیای امروز احساس اصالت بسیار بیشتری می کند. ”

رون رابینسون ، شیمی دان لوازم آرایشی و بنیانگذار BeautyStat ، می گوید: و این اصالت است که پست های نوشته شده و پلاگین های محصول را برای رقبای خود برجای می گذارد ، که Clubhouse را از همتایان خود جلو می اندازد.

وقتی از او س askedال شد که چه چیزی در مورد سیستم عامل Clubhouse تأثیرگذار است ، می گوید: «صمیمیت. در کلاب هاوس ، هیچ فیلمنامه ای وجود ندارد ، هیچ پیش تولیدی وجود ندارد ، هیچ کس نمی تواند صدای من باشد. این فقط می تواند من باشد که در زمان واقعی به س questionsالات و نظرات پاسخ می دهم.

“شما هرگز نمی دانید که مکالمه به کجا می رود. شما هرگز نمی دانید که از شما چه سالی خواسته می شود. شما هرگز نمی دانید چه کسی در اتاق با شما گوش می دهد یا صحبت می کند ، “او اضافه می کند.

رابینسون برای اطمینان از اصالت خود ، هنگام تعامل در کلاب هاوس از یک استراتژی رسمی استفاده نمی کند.

وی می افزاید: “بسیاری از مکالمات من پیرامون سایر بنیانگذاران و کارشناسان برند بوده که بهترین روش ها را به اشتراک می گذارند.”

وی افزود: “من بسیاری از این آموخته ها را گرفته و در تجارت خودم پیاده كرده ام. من همچنین این واقعیت را دوست دارم که با بسیاری از بنیانگذاران برند دیگر ارتباط برقرار کردم ، از هر دو شرکت تازه تاسیس گرفته تا مارک های بزرگ و بزرگ و همه چیز در این بین.

“این روابط جدید از Clubhouse نیز برداشته شده است ، جایی که من بزرگنمایی کرده ام و قصد داشتم شخصاً با برخی از این بنیانگذاران ملاقات کنم تا بتوانیم اشتراکات بیشتری داشته باشیم.

“چیزی که من بیشتر در این مورد دوست دارم این است که می توانم به سایر کارآفرینان زیبایی مشاوره بدهم و از آنها راهنمایی کنم. من وقت خود را برای برقراری ارتباط با شخصی خارج از برنامه به منظور معرفی و مشاوره اختصاص داده ام. این بسیار ارزشمند است. “

اما ، طبق گفته Banota ، اگر بلندگوها در بالای بازی خود نباشند ، خطر ایجاد اعتبار را تهدید می کند.

او می گوید: “شما نمی توانید آن را در Clubhouse جعل کنید.”

“اگر من روی صحنه بروم و کسی از من سوالی در مورد تأثیرگذارها یا چگونگی راه اندازی یک مارک بپرسد ، من نمی توانم پاسخ خود را جعل کنم ، زیرا آنها از من س followالات پیگیری می کنند.

“بنابراین ، از نظر شغلی ، شما باید در بالای چیزهای خود باشید. ممکن است با یک پاسخ اشتباه فرار کنید ، اما بعد از چند صحبت ، مردم شروع به دیدن شما می کنند. شما باید معتبر باشید ، زیرا مردم می توانند ببینند که آیا شما فقط در تلاش برای فروش هستید یا اینکه واقعاً سعی در افزایش ارزش دارید. “

ویز سلوی ، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت استراتژی برند و خرده فروشی Wizz & Co ، نیز چنین می گوید تجارت لوازم آرایشی اینکه کاربران باید مواظب باشند هر ساعت بیداری در برنامه سرمایه گذاری نمی کنند و سایر راه های ارزش را برای لغزش کسب و کار خود فراهم می کنند.

“این مقدار خطر وجود دارد که شما در یک سیاه چاله قرار می گیرید و 15 ساعت در هفته را صرف آن می کنید … و من فکر نمی کنم که اثبات اجتماعی کافی برای دیدن واقعاً کشش وجود داشته باشد.

“من فکر می کنم افرادی که خالق آن هستند 24/7 در آن شرکت می کنند و آنها مجبور هستند زمان زیادی را در آنجا سرمایه گذاری کنند ، که بقیه وقت ها باعث حواس پرتی شما می شود ، زیرا چیز دیگری باید اگر می خواهید این مقدار زمان را در سیستم عامل صرف کنید ، بدهید. “

البته ، برخی از اشکالات در تجربه کاربر Clubhouse وجود دارد. برای اولین بار ، فقط دعوت است ، بنابراین کاربران باید وارد شوند تا وارد شوند و فقط با iOS سازگار است.

در همین حال ، برای کاربران زیبایی ، تأثیرگذارهای سنتی نشان دادن زیبایی از طریق آموزشها و پستهای زنده ، بنابراین پول گرفتن از کلابهاوس به عنوان یک تأثیرگذار دشوارتر است زیرا فرصتها با یک سیستم عامل فقط صوتی محدود هستند.

به همین ترتیب ، بانوتا نگرانی هایی در مورد محتوا ایجاد کرد. “در حال حاضر ، این فقط یک چیز جدید است. درست مثل این است که قبلاً به دیگران سلام نکرده باشید کل مسئله این است که چه نوع محتوایی در Clubhouse کار می کند.

“برای اینکه این پلتفرم واقعاً جذاب شود و مردم را بازگرداند ، کاربران باید بفهمند که مشتریان آنها دوست دارند هر روز به چه نوع محتوایی وارد شوند و به آن گوش دهند.”

به گفته باهوتا ، این محدودیت ها و مشکلات بصری بعید است مانع از ضربه زدن مارک های بزرگ به درب کلاب هاوس شود.

او می گوید: “مارك های بزرگ می آیند و اتاق ها را حمایت مالی می كنند ، اما این اتفاق نمی افتد تا زمانی كه قالب محتوا پیشرفت كند.”

شواهد هنوز نشان نمی دهد که کلاب هاوس رقبای خود را سرنگون خواهد کرد و رسانه های اجتماعی همانطور که امروزه شناخته شده است دیگر متوقف خواهند شد.

با این حال ، کششی که سایت در طول اولین سال فعالیت خود تجربه کرده است باید کافی باشد تا بازیکنان زیبایی را متوقف کرده و ارزشی را که این برنامه شبکه سراسری می تواند برای آنها داشته باشد ، در نظر بگیرند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>