Clariant پنجمین نسخه BeautyForward را راه اندازی کرد

فرمول های تحت روند جدید اوبونتو ، زیبایی و زیبایی Unwrapped نشان داده شده است

Clariant ، تأمین کننده مواد آرایشی ، BeautyForward شماره 5 را معرفی کرده است ، که جدیدترین مورد در سری روندها و فرمولهای BeautyForward است.

این شرکت می گوید این نسخه در مراقبت از پوست ، آرامش بخش و آرامش بخش ، پاک کننده های مرطوب کننده و بسته بندی های غیر پلاستیکی ، کانون توجه است.

سه گرایش اصلی که این بار رونمایی شده اند عبارتند از: اوبونتو ، زیبایی بهداشت و زیبایی باز نشده.

اوبونتو به معنای زولو برای “من هستم چون هستیم” است و نشان دهنده مصرف کنندگان است که به سمت احساس جامعه گام برمی دارند. این محصولاتی را ایجاد می کند که نیازهایی مانند مراقبت از پوست برای استفاده از ماسک و مراقبت از مو در خانه را برطرف می کنند. برای تأمین روند اوبونتو ، Clariant سرم صورت Soothe + Cool را ایجاد کرد که تمرکز آن بر تقاضای مراقبت از پوست برای پوشاندن لباس است. گفته می شود که سرم تسکین دهنده دارای مواد فعال کننده و نرم کننده برای پوست مرطوب ، مرطوب و محافظت شده است.

Hygiene Beauty از اهمیت بیشتر محصولات پاک کننده دست و نوآوری در این زمینه نسبت به فرمولهای لوکس تر پیروی می کند. پاک کننده مرطوب کننده حرکتی SanitiZ ‘n’ Care برای پاسخگویی به این نیازها تولید شده است. پاک کننده فرمول ژل کرم بدون روغن و پیشرفته ترکیبی از نرم کننده ها و اتانول است تا اطمینان حاصل شود که پوست به طور مداوم مرطوب و کاملا تمیز می ماند. Clariant می گوید ، این به دلیل استفاده از اصلاح کننده رئولوژی Hostacerin MCP است که ضد عفونی کننده های مبتنی بر اتانول را ضخیم می کند.

سرانجام ، Beauty Unwrapped با افزایش دقت در بسته بندی محصولات مراقبت شخصی الهام گرفت. با حذف محتوای آب و ایجاد فرمولاسیون کنسانتره جامد ، مارک ها انتخاب گسترده تری از گزینه های بسته بندی پایدار مانند مقوا یا چوب پنبه را امکان پذیر می کنند. برای این روند ، Clariant دو محصول ایجاد کرد: نوار موی ضروری و ذوب حمام مغذی. هر دو قالب جامد از طریق استفاده از عملکردهای منتخب فعال می شوند و بسته بندی در طیف وسیعی از مواد غیر پلاستیکی را امکان پذیر می کنند.

فابیو کاراویری گفت: “انگیزه مصرف کنندگان زیبایی در سال 2021 میلادی شخصی جدید ، نیازهای شدید مراقبت و قدردانی بیشتر از روابط ما با دنیای اطراف ما است که حاصل تجارب سال گذشته و تغییر در سبک زندگی ، عادات و ادراکات است.” ، رهبر بخش بازاریابی جهانی مراقبت شخصی در Clariant.

“چنین تحولی سریع خواستار خلاقیت و نوآوری در صنعت مراقبت شخصی است. و ما بسیار خوشحال هستیم که بینش های روندی را به اشتراک می گذاریم و نشان می دهیم که چگونه مواد سازنده ما از صنعت پشتیبانی می کند تا با حرکت به جلو ، با استفاده از محلول های مراقبت از پوست ، بدن و مو قابل تأمل پاسخ دهد. “

Clariant همچنین برای ارائه وبینار BeautyForward 5 در 9 ژوئن 2021 با آژانس روند Mintel همکاری کرده است.

شرکت های برجسته

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>