Byredo عطر و بویی ایجاد می کند که تأثیر آشفته Covid-19 را منعکس می کند

گفته می شود رایحه Mixed Emotions سازگاری بویایی از حالت روحی مصرف کنندگان است ، با یادداشت های مخل و ​​آرامش بخش

در ایجاد رایحه جدید Byredo که برای انعکاس اوضاع پر فراز و نشیب بیماری همه گیر Covid-19 طراحی شده است ، ترکیبی از رایحه های رایحه ای رایج و رایحه ای است

به گفته مناسب عاطفه های مخلوط (از 122 پوند) ، گفته می شود که این رایحه سازگاری بویایی از وضعیت روحی مصرف کنندگان است ، با یادداشت های “تسکین دهنده” و “اطمینان بخش” ، و همچنین زنگ های برهم زننده.

ماته و توت سیاه در رایحه اصلی عطر ، با چای سیاه سیلان و برگ های بنفشه در قلب ، روی پایه چوب توس و پاپیروس گنجانده شده است.

مدیرعامل و بنیانگذار Byredo ، بن گورهام ، گفت: “ما درگیر کار جمع کردن احساسات هستیم.”

“من امیدوارم که مردم برچسب را بخوانند و در ساده ترین شکل با آن احساس سازگار شوند ، و سپس چیزی عمیق تر برای ارتباط پیدا کنند: تقابل بین آشنا و ناآشنا.”

برای راه اندازی ، گورهام با یک فیلم ساز برنده جایزه Fenn O’Meally در یک فیلم کوتاه مبارزاتی “Tall Are The Roots” همکاری کرد.

فیلم مستند مکالمات با سه قهرمان داستان است که بیانگر تجربیات و درگیری های داخلی آنها است.

رایحه جدید از 4 مارس از طریق byredo.com بصورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>