Boots اولین شریک زیبایی محتوای قابل خرید ITV است

مشتریان می توانند در طول برنامه های به نمایش درآمده ، لوازم آرایشی را کشف کنند و با سریال تابستانی محبوب “جزیره عشق” شروع به کار کنند

خریداران به زودی می توانند محصولات زیبایی مورد علاقه خود را از طریق تلویزیون خود خریداری کنند ، به دنبال پیوند شبکه تلویزیونی ITV با چکمه های خرده فروش زیبایی و مراقبت های بهداشتی در مورد تجربه جدید خرید.

در ابتدا در مجموعه های تابستانی پرطرفدار ITV2 راه اندازی شد جزیره عشق، که در آن Boots شریک رسمی است ، فناوری AI داخلی ، ساخته شده توسط پلت فرم کشف محصول The Take ، با شناسایی و “برچسب گذاری” محصولات در سراسر غربالگری برنامه کار می کند.

سپس مشتریان احتمالی می توانند برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید از طریق سایت فروشنده یا پیوندی که به تلفن آنها ارسال شده است ، انتخاب کنند.

بنابراین برای اینکه بلافاصله با اعلان های محصول در معرض خطر قرار نگیرید ، مشتریان باید خدمات دستگاه های خود را که فقط در تلویزیون های ال جی در دسترس است ، انتخاب کنند.

ITV گفت که انتظار دارد سرویس های دیگر برنامه ها را در طیف وسیعی از ژانرها در باقی مانده سال ارائه دهد.

“راه اندازی تلویزیون قابل خرید به عنوان بخشی از همکاری گسترده ما با جزیره عشق یک روش عالی برای کمک به مشتریان است که می توانند به راحتی کالاهایی را که در ویلا می بینند خریداری کنند و جلوه های نمایشی جزیره را از این نمایشگاه بازسازی کنند. ”

“این سفر مشتری را ساده می کند و نام تجاری Boots را حتی به آن نزدیک می کند جزیره عشق حضار.”

در همین حال ، پل ریدزدیل ، سرپرست مسئول بازاریابی ITV ، گفت که این فناوری جدید خلا is موجود در بازار را پر می کند.

“ما می دانیم که بینندگان ITV از خرید اقلام موجود در برنامه های ما لذت می برند و این کار را نرمتر و آسان تر از هر زمان دیگری می کند.”

صحبت از تلویزیون

این اعلامیه در طی افزایش روش های خرید جایگزین ، از رسانه های اجتماعی گرفته تا متورسهای مجازی ، در حالی است که Covid-19 تمام خرده فروشان غیر ضروری ، از جمله اکثر فروشگاه های زیبایی را مجبور به تعطیلی کرد.

با توجه به یافته های توسط تجارت لوازم آرایشی، 65٪ از مصرف کنندگان محصولات خود را از طریق یک بستر رسانه های اجتماعی خریداری کرده اند ، که فیس بوک مهمترین مقصد خرید است ، قبل از اینستاگرام و Pinterest.

در همین حال ، زیبایی برای دستیابی به مشتریان خود به دنبال راحتی در توسعه هوش مصنوعی بوده است ، و این اعتماد خود را به متراژها و ویلاهای مجازی نشان می دهد تا برخی از علاقه ها را به خرید لوازم آرایشی تزریق کند ، که به سرعت جلوه خود را از دست می دهد.

فروشگاه مجازی NARS یکی از ویژگیهای همیشگی استراتژی خرده فروشی این برند خواهد بود

NARS متعلق به Shiseido گفته است که فروشگاه مجازی جدید آن به ویژگی دائمی تجربه خرید آن تبدیل خواهد شد.

با الهام از طرح آجر و ملات آن ، بازدید کنندگان می توانند با خرید محصولات ، جلسات هنری یک به یک را رزرو کرده و از فناوری مجازی آن استفاده کنند.

کریستی پسکو ، مدیر اجرایی NARS ، بازاریابی جهانی Omnichannel ، به وی می گوید: “فروشگاه مجازی به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا خود را در دنیای NARS غرق کنند ، درست مثل اینکه از یک فروشگاه آجر و ملات بازدید می کنند.” تجارت لوازم آرایشی.

“در 12 ماه گذشته ، ما شاهد تغییر قابل توجهی به سمت تجارت الکترونیکی بوده ایم و فرصتی را برای ارتقا سفر مصرف کننده به رسمیت شناختیم.

وی افزود: “مهم است كه ما با مصرف كنندگان خود در جائی كه هستند: آنلاین ملاقات كنیم و بهترین تجربه را در كلاس از خانه به آنها بدهیم. پرچمدار مجازی جدید ابزارهای دیجیتالی نوآورانه و دنیای ویژه NARS را در کنار هم زنده می کند و به ما این امکان را می دهد که مصرف کنندگان خود را به شیوه ای تأثیرگذارتر نیز درگیر کنیم. “

از طریق لینک زیر درباره افزایش مقاصد فروش مجازی زیبایی اطلاعات بیشتری کسب کنید.


Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>