Bioré در آخرین کارزار مثبت آکنه ، از پوست بد سوال است

مارک مراقبت از پوست دریافته است که 70٪ از 1000 پاسخ دهنده می خواهند داشتن پوست مشکل دار “عادی” شوند

Bioré ، مارک مراقبت از پوست متعلق به Kao Corporation ، آخرین شرکت زیبایی است که برچسب هایی را که روی شرایط رنگ پوست قرار داده شده زیر سوال می برد.

چند ماه پس از آنکه یونیلور متعهد شد اصطلاح “طبیعی” را از محصولات خود حذف کند تا بیشتر شامل شود ، Bioré با همکاری خیریه Ditch the Label همکاری کرده تا روزهای بد پوست را زیر سوال ببرد.

بیوره گفت: “ما با هم این تخصص را گرد هم آورده ایم تا از جوانان كه در نتیجه پوست خود دست و پنجه نرم می كنند حمایت هدفمندی ارائه دهیم.”

“علاوه بر اطمینان از وجود مربیان پشتیبانی Ditch the Label برای کمک به جوانانی که درخواست کمک می کنند ، وجود دارد ، ما همچنین منابع پشتیبانی سفارشی ایجاد کرده ایم که نکات و توصیه های عملی برای افزایش عزت پوست شما را به اشتراک می گذارند.”

به عنوان بخشی از کمپین عزت پوست این برند ، یک نظرسنجی با مشارکت OnePoll نشان داد که 70٪ از 1000 پاسخ دهنده می خواهند داشتن پوست مشکل داشته باشند.

این گزارش همچنین نشان داد که 59٪ از جوانان می گویند زندگی روزمره آنها تحت تأثیر روزهای “بد” پوستی است. 25٪ از جوانان گفتند که آکنه “به شدت” بر اعتماد به نفس آنها تأثیر می گذارد و نیمی از آنها نظرات مضر در مورد پوست خود را تجربه کرده اند.

بیوره افزود: “در جامعه وسواسی که تصور می کنیم ، ما معتقدیم که بزرگسالان برای دستیابی به پوستی” کامل “بیش از هر زمان دیگری تحت فشار هستند ، زیرا آنها هم در زندگی واقعی و هم در شبکه های اجتماعی خود را با دیگران مقایسه می کنند.”

“این آرمان های غیرقابل تحقق و مقایسه های مداوم می تواند تأثیرات مخربی بر زندگی روزمره آنها بگذارد – از همه موارد از زمان صحبت کردن در کلاس تا ترس از ارسال عکس سلفی فیلتر نشده تأثیر می گذارد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>