Bejeweled and bedazzled: بهترین تزئینات بسته بندی

از روبان و جلوه های نگین گرفته تا جاکلیدی و هدایای پوشیدنی ، تزئینات جلوه ای از زرق و برق می بخشند. اما با توجه به برداشتن قفل انسداد و روند پایداری ، بازار چگونه پیشرفت می کند؟

گلدان HCP Fortune با جذابیت

تزئیناتی مانند روبان ، تزیینات جواهرات مانند ، جاکلیدی یا هدایای پوشیدنی برای بالا بردن خطوط نسخه محدود و افزودن جلوه ای از زرق و برق و حتی گزینه های سفارشی به بسته های زیبایی استفاده می شود. چریل مورگان ، مدیر بازاریابی خلاق در HCP Packaging ، می گوید تجارت لوازم آرایشی که مشتریان HCP معمولاً از چنین تزئیناتی “برای افزودن جلوه خاصی به کامپکت ها یا پالت ها ، یا یک رژ لب ، استفاده می کنند که جنبه جذابی را برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد”.

در همین حال ، لوران گری ، Directeur Général در Oriol & Fontanel ، سازنده فرانسوی روبان ، طناب ، گره ، الاستیک و پومپون ، و متخصص بسته بندی و لوازم تزئینی است. وی می افزاید که این لوازم جانبی برای “تزئین و تزئین” به منظور “افزودن ارزش به محصول” و کمک به افزایش فروش ، اغلب روی جعبه ها ، کیف ها ، عطرها و مواد آرایشی استفاده می شود. وی خاطرنشان كرد ، در مورد اوریول و فونتانل ، كاغذ “French touch” نیز وجود دارد.

. . .

این یک عصاره کوچک از مقاله کامل است که در دسترس است فقط به مشترکین محتوای برتر. مشترکین برای خواندن مقاله به سیستم وارد می شوند (بالا سمت راست).

یا

اکنون در محتوای برتر در کسب و کار لوازم آرایشی مشترک شوید

شرکت های برجسته

همچنین ببینید

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>