Beiersdorf با راه اندازی نام تجاری جدید OWN تماس شخصی را ارائه می دهد

OWN از هوش مصنوعی ساخته شده حول یک الگوریتم بر اساس 140 سال تخصص مراقبت از پوست Beiersdorf استفاده می کند

صاحب نام تجاری مراقبت از پوست Beiersdorf لیبل جدیدی برای مراقبت از صورت به نام OWN معرفی کرده است ، پاسخی به تمایل مصرف کنندگان برای مراقبت از پوست شخصی.

گفته می شود که OWN در بازارهای مهم اروپا راه اندازی می شود و یک روال ساده از پاکسازی صورت به علاوه مراقبت های روزانه و همچنین شب پاک سازی صورت به همراه مراقبت های شبانه را دنبال می کند.

OWN از هوش مصنوعی ساخته شده حول یک الگوریتم اختصاصی استفاده می کند که 140 سال تخصص مراقبت از پوست Beiersdorf را گرد هم آورده است.

این محصول قادر است بهترین محصول را از 380،000 ترکیب فرمول برای مصرف کننده انتخاب کند.

نام تجاری مخفف کلمه “فقط آنچه لازم است” است ، انتخاب شده برای نشان دادن این واقعیت است که مصرف کنندگان هر آنچه را که برای مراقبت از پوست صورت شخصی خود نیاز دارند فراهم می شود.

استفان دی لوکر ، مدیر ارشد اجرایی Beiersdorf AG توضیح داد: “راه اندازی OWN تمرکز ما را بر روی نوآوریهای شخصی مراقبت از پوست تقویت می کند – بر اساس نیازهای فردی و یافته های علمی.”

“کل پروژه یک شروع داخلی است: چند فرد کارآفرین فداکار و یک تن از اشتیاق و سخت کوشی موفق به پشتیبانی از همه عملکردها برای تحقق این امر شدند.

“لو تفاوت” افزود: “تفاوت ما این است که محصولات با هر سفارش جدید به طور خودکار تکامل می یابند – از جمله معیارهایی مانند سبک زندگی ، شرایط شخصی افراد یا تغییرات فصلی.”

“با این رویکرد جامع ، ما نه تنها ارتباط مستقیم دیجیتال با مصرف کنندگان برقرار می کنیم ، بلکه دانش خود را در مورد مصرف کنندگان و پوست آنها نیز ارتقا می دهیم. این به ما کمک می کند تا در آینده راه حل های شخصی بهتری نیز ارائه دهیم. “

مارک جدید صاحب Nivea از فرمولاسیون های وگان استفاده می کند و شیشه ها و بطری های قابل تعویض و همچنین بسته بندی خارجی ساخته شده از مواد آلی را برای کاهش ضایعات پلاستیکی انتخاب کرده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>