Beiersdorf اثرات كامل سال “برجسته” را در بررسی 2020 گزارش كرد

فروش سازنده Nivea به شدت تحت تأثیر همه گیر قرار گرفت اما در حال آماده سازی برای بازگشت در سال 2021 است

با وجود افت فروش در سال 2020 ، Beiersdorf پیش بینی می کند که رشد برای سال 2021 افزایش یابد.

فروش گروهی از سال 2019 به 7.025 میلیارد یورو کاهش یافت که تقریباً رشد 6 درصدی را کاهش داد ، اما سرمایه گذاری به عنوان بخشی از استراتژی مراقبت از آن و رشد سهم بازار در بخش های مراقبت از پوست ، صاحب زیبایی آلمانی را دیدگاه مثبتی برای سال پیش رو.

جواهرات مراقبت از پوست Beiersdorf Nivea توانست بیش از نیمی از کشورهای فعال خود سهم بازار را بدست آورد ، در حالی که در مراقبت های بهداشتی ، علی رغم چالش های ایجاد شده توسط Covid-19 ، Hansaplast موقعیت خود را در دو سوم بازارهای خود حفظ کرد.

با این حال ، مانند اکثر بخشهای لوکس ، La Prairie به طور قابل توجهی تحت تأثیر همه گیری قرار گرفت.

فروش نام تجاری سطح بالای مراقبت از پوست به دلیل محدودیت سفرهای ناشی از همه گیری ، باعث قطع درآمد حیاتی درآمد کسب و کار ، تقریباً یک چهارم (23.9٪) کاهش یافت.

با این وجود رشد در چین در نیمه دوم سال به لطف راه اندازی اخیر آن با سیستم عامل تجارت الکترونیکی چین Tmall ، فروش بسیار مورد نیاز La Prairie را به همراه داشت.

مدیر عامل گروه استفان دی لوکر گفت: “2020 چالش برانگیز بود ، اما همچنین یک سال مهم برای Beiersdorf بود.”

“اولویت های روشن ما در بحران ، اطمینان از ایمنی کارمندان ، ادامه تأمین نیازهای مشتریان و تمام تلاش خود برای کمک به جامعه در نبرد Covid-19 بود.”

سازنده یوکرین برای بهره گیری از موقعیت خود در بازار ، سرمایه گذاری خود را از 70-80 میلیون یورو به 300 میلیون یورو افزایش داده است تا طی پنج سال آینده به دیجیتالی شدن و رشد در بازارها برسد.

این امر به نوبه خود امیدوار است که Beiersdorf در عملکرد آن در طول سال 2021 دیده شود.

دی لوکر افزود: “امسال هنوز برخی عدم اطمینان وجود دارد.”

“با این حال ، من اطمینان دارم که با افزایش سرعت واکسیناسیون در بسیاری از کشورها ، بهبودهای واضحی را در پایان سال شاهد خواهیم بود.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>