
فروش سازنده Nivea به شدت تحت تأثیر همه گیر قرار گرفت اما در حال آماده سازی برای بازگشت در سال 2021 است
با وجود افت فروش در سال 2020 ، Beiersdorf پیش بینی می کند که رشد برای سال 2021 افزایش یابد.
فروش گروهی از سال 2019 به 7.025 میلیارد یورو کاهش یافت که تقریباً رشد 6 درصدی را کاهش داد ، اما سرمایه گذاری به عنوان بخشی از استراتژی مراقبت از آن و رشد سهم بازار در بخش های مراقبت از پوست ، صاحب زیبایی آلمانی را دیدگاه مثبتی برای سال پیش رو.
جواهرات مراقبت از پوست Beiersdorf Nivea توانست بیش از نیمی از کشورهای فعال خود سهم بازار را بدست آورد ، در حالی که در مراقبت های بهداشتی ، علی رغم چالش های ایجاد شده توسط Covid-19 ، Hansaplast موقعیت خود را در دو سوم بازارهای خود حفظ کرد.
با این حال ، مانند اکثر بخشهای لوکس ، La Prairie به طور قابل توجهی تحت تأثیر همه گیری قرار گرفت.
فروش نام تجاری سطح بالای مراقبت از پوست به دلیل محدودیت سفرهای ناشی از همه گیری ، باعث قطع درآمد حیاتی درآمد کسب و کار ، تقریباً یک چهارم (23.9٪) کاهش یافت.
با این وجود رشد در چین در نیمه دوم سال به لطف راه اندازی اخیر آن با سیستم عامل تجارت الکترونیکی چین Tmall ، فروش بسیار مورد نیاز La Prairie را به همراه داشت.
مدیر عامل گروه استفان دی لوکر گفت: “2020 چالش برانگیز بود ، اما همچنین یک سال مهم برای Beiersdorf بود.”
“اولویت های روشن ما در بحران ، اطمینان از ایمنی کارمندان ، ادامه تأمین نیازهای مشتریان و تمام تلاش خود برای کمک به جامعه در نبرد Covid-19 بود.”
سازنده یوکرین برای بهره گیری از موقعیت خود در بازار ، سرمایه گذاری خود را از 70-80 میلیون یورو به 300 میلیون یورو افزایش داده است تا طی پنج سال آینده به دیجیتالی شدن و رشد در بازارها برسد.
این امر به نوبه خود امیدوار است که Beiersdorf در عملکرد آن در طول سال 2021 دیده شود.
دی لوکر افزود: “امسال هنوز برخی عدم اطمینان وجود دارد.”
“با این حال ، من اطمینان دارم که با افزایش سرعت واکسیناسیون در بسیاری از کشورها ، بهبودهای واضحی را در پایان سال شاهد خواهیم بود.”
Leave a reply