Beauty YouTubers سالانه 600000 پوند درآمد کسب می کند

پلتفرم اشتراک ویدیو یک کسب و کار پرسود برای سازندگان محتوای لوازم آرایشی است

هدی کتان با وبلاگ مربوط به زیبایی و کانال YouTube خود به شهرت رسید

علاقه مندان به لوازم آرایشی و بهداشتی که به فکر افزایش حقوق خود هستند ، می توانند زیبایی YouTubing را به عنوان یک حرفه بالقوه بدانند.

طبق تحقیقات مرکز خلاق DIYS.com ، پلتفرم اشتراک ویدیو با داشتن درآمد سازندگان محتوای زیبایی به طور متوسط ​​هر سال 600،000 پوند ، یک کسب و کار سودآور است.

یافته ها نشان می دهد که روزانه یک میلیارد ساعت محتوا از طریق سایت مشاهده می شود و نام های بزرگی در بخش زیبایی مشغول فعالیت هستند.

مدیر خلاق Byredo و MUA Isamaya Ffrench اخیراً کانال YouTube خود را معرفی کرده است ، در حالی که هایلی بیبر ، که نام تجاری زیبایی بیش از یک سال است در آستانه راه اندازی است ، چهار ماه پیش با فیلم ها و محتوای صمیمی از طرفداران زندگی خود استقبال کرد.

بیش از ده سال پیش ، هدی کتان ، کارآفرین زیبایی و زیبایی در شبکه های اجتماعی نیز در کنار وبلاگ مربوط به زیبایی ، سفر خود را در زمینه لوازم آرایشی از طریق YouTube آغاز کرد.

امروز ، او هنوز هم در یوتیوب با بیش از چهار میلیون مشترک و همچنین حضور قدرتمندانه در سایر سایت های رسانه های اجتماعی چهره پرباری است.

در همین حال ، MUA ها از جمله جیمز چارلز و جفری استار از این پلتفرم برای ارتباط با مخاطبان گسترده خود و صحبت درباره راه اندازی محصولات استفاده می کنند.

با این وجود ، زیبایی تنها سومین بخش پردرآمد YouTube در میان مشاغل مورد بررسی بود.

گیمرهایی که به تولید محتوا می پردازند می توانند انتظار داشته باشند که به طور متوسط ​​سالانه 6.8 میلیون پوند به آنها پرداخت شود ، تقریباً 600000 پوند در ماه ، که بالاترین درآمد را برای سازندگان YouTube دارد و پس از آن YouTubers غذایی هستند که تخمین زده می شود هر ساله 650،000 پوند درآمد کسب کنند.

برای محاسبه اعداد ، DIYS.com مشترکین تأثیرگذار در هر صنعت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و از داده های ابزار تحلیلی SocialBlade برای تعیین بالاترین دستمزد صنایع استفاده شد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>