
بازار یابی
پلتفرم اشتراک ویدیو یک کسب و کار پرسود برای سازندگان محتوای لوازم آرایشی است

هدی کتان با وبلاگ مربوط به زیبایی و کانال YouTube خود به شهرت رسید
علاقه مندان به لوازم آرایشی و بهداشتی که به فکر افزایش حقوق خود هستند ، می توانند زیبایی YouTubing را به عنوان یک حرفه بالقوه بدانند.
طبق تحقیقات مرکز خلاق DIYS.com ، پلتفرم اشتراک ویدیو با داشتن درآمد سازندگان محتوای زیبایی به طور متوسط هر سال 600،000 پوند ، یک کسب و کار سودآور است.
یافته ها نشان می دهد که روزانه یک میلیارد ساعت محتوا از طریق سایت مشاهده می شود و نام های بزرگی در بخش زیبایی مشغول فعالیت هستند.
مدیر خلاق Byredo و MUA Isamaya Ffrench اخیراً کانال YouTube خود را معرفی کرده است ، در حالی که هایلی بیبر ، که نام تجاری زیبایی بیش از یک سال است در آستانه راه اندازی است ، چهار ماه پیش با فیلم ها و محتوای صمیمی از طرفداران زندگی خود استقبال کرد.
بیش از ده سال پیش ، هدی کتان ، کارآفرین زیبایی و زیبایی در شبکه های اجتماعی نیز در کنار وبلاگ مربوط به زیبایی ، سفر خود را در زمینه لوازم آرایشی از طریق YouTube آغاز کرد.
امروز ، او هنوز هم در یوتیوب با بیش از چهار میلیون مشترک و همچنین حضور قدرتمندانه در سایر سایت های رسانه های اجتماعی چهره پرباری است.
در همین حال ، MUA ها از جمله جیمز چارلز و جفری استار از این پلتفرم برای ارتباط با مخاطبان گسترده خود و صحبت درباره راه اندازی محصولات استفاده می کنند.
با این وجود ، زیبایی تنها سومین بخش پردرآمد YouTube در میان مشاغل مورد بررسی بود.
گیمرهایی که به تولید محتوا می پردازند می توانند انتظار داشته باشند که به طور متوسط سالانه 6.8 میلیون پوند به آنها پرداخت شود ، تقریباً 600000 پوند در ماه ، که بالاترین درآمد را برای سازندگان YouTube دارد و پس از آن YouTubers غذایی هستند که تخمین زده می شود هر ساله 650،000 پوند درآمد کسب کنند.
برای محاسبه اعداد ، DIYS.com مشترکین تأثیرگذار در هر صنعت را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد و از داده های ابزار تحلیلی SocialBlade برای تعیین بالاترین دستمزد صنایع استفاده شد.
Leave a reply