Avon با چالش هشتگ #LiftLockPop برای اولین بار در TikTok ظاهر می شود

مارک زیبایی فروش اجتماعی اسکارلت موفات ، رایلی آیزاک ، ریکی ساندو ، الیزابت ووشو و دامیلولا آدژونوو را معرفی کرده است تا ریمل لیفت از طریق مسنجر جدید خود را برای مخاطبان ژنرال Z معرفی کند.

Avon امیدوار است که با راه اندازی TikTok با یک چالش هشتگ جدید برای به نمایش گذاشتن ریمل لیفتینگ Unlimited Instant خود ، با کمک چند دوست مشهور مورد توجه Gen Z قرار گیرد.

نام تجاری فروش مستقیم زیبایی با تأثیرگذاران TikTok Ryley Isaac ، Rikki Sandhuu ، Elizabeth Wosho و Damilola Adejonwo و همچنین همکاری کرده است. گوگل باکس ستاره Scarlett Moffatt برای کمپین جدید خود #LiftLockPop ، که تحول “لیفت و قفل” ریمل را نشان می دهد و طرفداران زیبایی را تشویق می کند تا ظاهر مژه های خود را با استفاده از هشتگ نشان دهند.

Avon امیدوار است که اولین حضور خود در این پلتفرم با ارائه محتوای جذاب که نوآوری شرکت را در محصولات زیبایی آن به نمایش می گذارد ، در عین حال گزینه آسان خرید محصولات به نمایش درآمده در ویدئوها را در اختیار مخاطبان جدید خود قرار دهد.

هانا لالی ، رئیس زیبایی Avon ، گفت: “#LiftLockPop یک کمپین سرگرم کننده و بصری است که ریمل Unlimited Instant Lift را برای مخاطبانی که شاید Avon را به عنوان یک مقصد زیبایی در نظر نگرفته اند ، زنده می کند اما اکنون می بیند که ما رقابت را ارائه می دهیم ، با کلیک روی یک دکمه روی محصولات زیبایی روند

“این یک فصل واقعاً هیجان انگیز در داستان دیجیتالی Avon است زیرا ما سیستم عامل های اجتماعی را به کار می گیریم تا بتوانیم ارتباط آوان را در دنیای زیبایی نشان دهیم و همچنین محتوای خلاقانه و سرگرم کننده ای را برای بینندگان ارائه دهیم.

“TikTok یک بستر ایده آل برای Avon است تا زیبایی ، هدف و داستان های مردم را به اشتراک بگذارد که ما را به یکی از محبوب ترین مارک های زیبایی در جهان تبدیل می کند.”

TikTok در ساعت

این کمپین که توسط VaynerMedia لندن ایجاد شده است ، می بیند که Avon آخرین برند زیبایی است که از محبوبیت و جایگاه TikTok به عنوان مقصد اصلی محتوای زیبایی بهره می گیرد و راهی جدید را برای تعامل با مخاطبان موجود خود و جذب طرفداران جدید ارائه می دهد.

ماه گذشته ، Revolution Beauty کمپین #CreatorRevolution خود را آغاز کرد ، یک “مسابقه زیبایی مدرن” که سازندگان TikTok را تشویق می کند تا در فرصت های کسب 100000 دلار و فرصت ایجاد خط تولید خود ، در چالش های مضمونی شرکت کنند.

در همین حال ، سال گذشته الف لوازم آرایشی و بهداشتی با راه اندازی اولین غرفه آرایش خیابانی در TikTok در فروشگاه های Superdrug در سراسر انگلستان ، فعالیت های بازاریابی ویروسی خود را در فروشگاه آورد و به مشتریان امکان خرید محصولات پرطرفدار را داد.

سارا باومن ، مدیر عامل VaynerMedia لندن ، اضافه کرد: “ما واقعاً هیجان زده هستیم که می توانیم Avon را به عنوان یک پلتفرم اجتماعی با اولویت به ویژه به عنوان اولین کارزار تجاری خود برای TikTok وارد کنیم.

“در VaynerMedia ، ما به سرمایه گذاری در روندهای فرهنگی و توجه بهای پایین اعتقاد داریم.

“این کمپین نمایشی از هر دو مورد است: از مزیت روند چالش هشتگ در بستری بهره می برد که توجه و تعامل نامتناسب با نسل جوان را جلب می کند.”

این کمپین اکنون در صفحه چالش TikTok Hashtag آوون به صورت مستقیم پخش می شود ، در حالی که مشتریان می توانند ریمل لیفت از طریق مسنجر نامحدود (9 پوند) مارک را از طریق avon.com یا از طریق Avon Rep خود خریداری کنند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>