Aveda با برنامه TakeBack تلاش های پایداری را افزایش می دهد

طرح آزمایشی غول زیبایی با برنامه ریزی برای گسترش به بازارهای بین المللی در 35 سالن بریتانیا ارائه می شود

غول مراقبت از مو Aveda با برنامه TakeBack خود نقطه عطف جدیدی در سفر خود برای تبدیل شدن به یک برند پایدارتر رقم زده است.

طرح دایره کامل به خریداران این امکان را می دهد که تخلیه زیبایی سخت خود را از جمله پمپ ها ، بطری های 150 میلی لیتر یا کمتر ، کیسه ها ، وسایل آرایش و لوله ها را در 35 سالن بریتانیا برای بازیافت توسط شریک زندگی خود بازگردانند.

Aveda قبل از بازگشت اسكوس داخل سالن ، در تلاش برای كاهش میزان بسته بندی در گردش ، مصرف كنندگان را ترغیب می كند تا ابتدا از بسته های خود استفاده مجدد كنند.

پیش از آغاز این ابتکار در ماه جاری ، این مارک مواد بسته بندی خود را به 100٪ مواد بازیافتی پس از مصرف تبدیل کرد.

باربره د لئره ، رئیس برند جهانی آودا ، گفت: “پایداری در هسته اصلی مارک تجاری ما است و راه اندازی یک برنامه بازپرداخت گام دیگری است که ما در جهت کمک به کاهش زباله و کاهش تأثیرات زیست محیطی خود برمی داریم.”

“ما از اجرای این برنامه در انگلیس بسیار هیجان زده هستیم ، جایی که مصرف کنندگان اشتیاق خود را برای تصمیم گیری پایدارتر در مورد مصرف و بازیافت نشان داده اند.

“هدف ما این است که در آینده در چندین کشور دیگر فعالیت کنیم ، و ما از تأثیر بالقوه بلند مدت و کوتاه مدت برنامه هیجان زده هستیم.”

در ازای بازگرداندن اقلام ، Aveda به خریداران 200 امتیاز Aveda Plus امتیاز به ازای هر موردی که نمی تواند به صورت محلی بازیافت شود ، جایزه می دهد.

این حرکت مارک هایی مانند L’Oréal’s Maybelline و Boots ‘No7 را دنبال می کند که برای خالی کردن زیبایی ها در انگلستان طرح های بازپرداخت معرفی کرده اند.

طبق گفته خرده فروش متعلق به Walgreens Boots Alliance ، برنامه Scan2Recycle آن فقط در مدت سه ماه بیش از یک تن پلاستیک را از محل دفن پس انداز کرده و گزارش شده است که بیش از 30،000 مشتری در این طرح ثبت نام کرده اند.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>