Australias Frank Body با دور جدید سرمایه گذاری چین را هدف قرار داده است

ارزش متخصص اسکراب قهوه A-beauty اکنون 100 میلیون دلار استرالیا است

مارک زیبایی استرالیایی ، Frank Body ، سرمایه گذاری خود را با شرکت خصوصی سهام EverYi Capital چینی به اتمام رسانده است و ارزش متخصصان اسکراب قهوه را 100 میلیون دلار استرالیا (56 میلیون پوند) ارزیابی کرده است.

این مارک در سال 2013 با 5000 دلار تأسیس شد و مورد حمایت Yilever Ventures قرار گرفت و قصد دارد از این آخرین بودجه برای گسترش به چین استفاده کند.

انتظار می رود که Frank Body یک تیم محلی در شانگهای ایجاد کند و با خرده فروش استرالیایی مکه مشارکت خواهد کرد تا از طریق بازیکن تجارت الکترونیکی Tmall وارد چین شود.

“این مشارکت [with EverYi] گام بعدی مهمی در استراتژی محلی و محلی ما است که به ما امکان می دهد محصولات تمیز و مراقبت شخصی را در دسترس ، مقرون به صرفه و م ourثر برای مخاطبان مهم خود قرار دهیم. ”

“داشتن یک شریک عملیاتی محلی به ما بینش و پشتیبانی می دهد تا بتوانیم در آنچه که پیش بینی می کنیم یکی از بازارهای اصلی ما باشد ، رشد کنیم.”

طبق گفته فرانک بادی ، تولید آن از استرالیا و ایالات متحده ادامه خواهد یافت و این سرمایه گذاری همزمان با آغاز چین برای آرام کردن نیازهای آزمایش حیوانات از اول ماه مه است.

سوزان شوی-شین لین ، مدیر عامل شرکت EverYi Capital گفت که هویت تجاری A-beauty و قهوه متشکل از Frank Body در هزاره های چینی و مصرف کنندگان Gen Z که “به دنبال کیفیت و منحصر به فرد هستند” طنین انداز خواهد شد.

وی ادامه داد: “گروه مراقبت از صورت و بدن در چین در مقایسه با مارک های برتر و مقرون به صرفه ، یک بازار نسبتاً دست نخورده است.”

“ما معتقدیم که گسترش بدن فرانک در چین از این فرصت بهره مند خواهد شد و ما برای حمایت از تجارت در این مرحله هیجان انگیز بعدی هیجان زده هستیم.”

Frank Body در سال گذشته رشد سریعی داشته است ، به طوری که این شرکت از رشد 50 درصدی سالانه در منطقه محل زندگی خود خبر داده است.

در اوایل سال جاری ، مارک تجاری در انگلستان وارد 350 درب چکمه شد ، اما با 50٪ ، ایالات متحده همچنان از طریق مشارکت های فروش و خرده فروشی D2C از جمله Ulta ، Target و Urban Outfitters بزرگترین بازار خود است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>