Asos همکاری ایالات متحده با Nordstrom را برای مارک های Topshop تأمین می کند

در حالی که Asos کنترل خلاقیت خود را حفظ خواهد کرد ، Nordstrom هدایت گسترش ایالات متحده با مارک های سابق متعلق به Arcadia را بر عهده خواهد داشت

Topshop ، Topman ، Miss Selfridge و HIIT قرار است با معامله ای جدید بین مالک Asos و فروشگاه های بزرگ فروشگاه های لوکس Nordstrom ، به موفقیت خود در بازار ایالات متحده دست پیدا کنند.

طبق این توافق نامه ، که در آن Asos کنترل عملیاتی و خلاقیت خود را حفظ خواهد کرد ، Nordstrom برای اقلیت اقلیت در مارک های سرمایه گذاری خواهد کرد ، شرکت هایی که توسط غول خرده فروشی آنلاین از نیم تنه سر فیلیپ گرین Arcadia در فوریه سال جاری تصاحب شد.

انتظار می رود این مشارکت با بهره گیری از تخصص بازار Nordstrom در ایالات متحده و حضور فیزیکی در این قاره ، رشد مارک های تجاری را در سراسر دریاچه ایجاد کند.

دسترسی Nordstrom در سراسر آمریکای شمالی شامل 350 فروشگاه و همچنین یک بستر آنلاین است که سالانه بیش از دو میلیارد کاربر از آنها بازدید می کنند.

سابقه Topshop با Nordstrom به سال 2012 برمی گردد ، در این نام لوکس اولین خرده فروشی آمریکایی است که خطوط مد آرزوی نام تجاری را ذخیره می کند.

در همین حال ، Asos به عنوان بخشی از مشارکت گسترده خرده فروشی شرکت ها ، در حال کار بر روی ویرایش مارک هایی است که در سراسر nordstrom.com و در فروشگاه های منتخب Nordstrom انتخاب می شوند.

نیک بایتون ، Asos گفت: “با اتصال طولانی مدت آن به Topshop ، بینش گسترده مصرف کننده ایالات متحده و دسترسی بی نظیر آن در سراسر آمریکای شمالی ، Nordstrom شریک مناسبی برای کمک به Asos برای سرعت بخشیدن به رشد مارک های Topshop و Asos ما در این بازار مهم است.” ‘ مدیر عامل.

“مشارکت با Nordstrom از استراتژی ما در ایالات متحده پشتیبانی می کند ، به ما امکان می دهد این پیشنهاد را به 20 نفر دیگر در آمریکای شمالی ارائه دهیم.

“ما از فرصت های پیش رو هیجان زده ایم و با همکاری ما برای ارائه بهترین محصول از طریق تجربه های چند لمسی جذاب و بدون اصطکاک ، نمی توانیم منتظر ویرایش Asos در فروشگاه های Nordstrom باشیم.”

پیت نوردستروم ، رئیس جمهور و مدیر ارشد برند شرکتی که پدربزرگ وی بیش از یک قرن پیش تأسیس کرده است ، افزود: “ما از ارائه مارک های Asos به مشتریان خود بسیار هیجان زده هستیم و می دانیم که می توانیم به تقویت بیشتر شناخت از قبل کمک کنیم. مارک های محبوب Topshop و Topman.

“ما از اینکه فرصتی برای همکاری با Asos برای تصور مجدد مشارکت عمده فروشی / خرده فروشی را فراهم کرده ایم بسیار هیجان زده هستیم و در حالی که محصولات ما را به مخاطبان گسترده تری گسترش می دهیم و تعهد خود را برای کمک به مشتریان خود در جهت داشتن احساس خوب و ظاهر بهتر هیجان زده می کنیم. ”

Asos از زمان به دست آوردن نام تجاری فقط شش ماه پیش ، هدف خود را بر سلطه جهانی خرده فروشی برای برچسب های مد و زیبایی که قبلاً متعلق به خرده فروشی چند ملیتی انگلیس Goliath بود ، قرار داده است.

کمتر از دو ماه پس از خرید مارک ها به قیمت 265 میلیون پوند ، Asos 500 میلیون پوند جمع آوری کرد تا رشد بین المللی مارک ها را تضمین کند و محصولات Topshop را در سیستم عامل خود دوباره تأسیس کند.

Asos در جبهه زیبایی خود ، بر معرفی خود به عنوان یک بازیکن معتبر لوازم آرایشی ، گزارش دادن فروش بی سابقه برای دسته بندی صورت و بدن خود و معاملات عمده با Lush و Huda Beauty متمرکز شده است.

صحبت کردن با تجارت لوازم آرایشی، خریدار ارشد زیبایی تیم ، کاترینا فلوک ، گفت که هدف او ارائه مناسب ترین مارک ها به مخاطبان 20 نفره خود است.

“ما تلاش می کنیم جدیدترین و جذاب ترین نوآوری محصول را ارائه دهیم و با شرکای مارک چابک خود بسیار نزدیک همکاری می کنیم تا پیشنهادی را فراهم کنیم که پاسخگوی نیازهای فردی مشتریان ما باشد.”

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>