Asos دستور داد تا کمپین تخفیف را توسط ناظر تبلیغاتی حذف کند

گزارش شده است که ایمیل غول تجارت الکترونیکی مد مصرف کنندگان را گمراه کرده است

ناظر تبلیغاتی انگلستان به غول آنلاین مد و زیبایی Asos دستور داده شده است که یک کمپین تبلیغاتی را حذف کند.

در این شکایت ادعا شده است که ایمیلی از Asos که حاوی ’20٪ تخفیف برای همه چیز + تحویل رایگان’ در متن و کپی متن بود ، گمراه کننده بود ، زیرا Asos شامل یک آستریکس بود که در آن “محصولات مشخص شده مشخص شده از تبلیغات حذف شده است”.

در پاسخ ، Asos استدلال کرد که آستریکس نشانه “تعداد کمی از خطوط” است که در این پیشنهاد شامل نمی شود ، شامل لباس های ورزشی و لوازم آرایشی مارک دار.

با این حال ، سازمان استانداردهای تبلیغاتی (ASA) حکم داد که تبلیغ دیگر نباید به شکل فعلی ظاهر شود.

ASA اظهار داشت: “ASA در نظر گرفت که ادعای” 20٪ تخفیف از همه چیز “در عنوان و متن اصلی ایمیل توسط مصرف کنندگان قابل درک است به این معنی که تمام محصولات موجود در asos.com 20٪ کاهش می یابد.”

“ما فهمیدیم که حدود 1100 محصول از تبلیغات حذف شده اند و Asos همچنین موارد جدید اضافه شده به سایت را شامل نمی شود.

“با این حال ، ما در نظر گرفتیم که مصرف کنندگان انتظار دارند که این محصولات براساس ادعای موجود در تبلیغ در تبلیغات لحاظ شوند.

“از آنجا که مصرف کنندگان می فهمیدند که همه موارد 20٪ تخفیف می خورند ، ما نتیجه گرفتیم که ادعای” 20٪ از همه چیز “گمراه کننده است.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>